رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
  • کد خبر : ۶۹۹۶۴
  • چاپ خبر : جشن هوای پاک در دبستان انقلاب آهنشهر برگزار شد + تصاویر

جشن هوای پاک در دبستان انقلاب آهنشهر برگزار شد + تصاویر

مراسم روز هوای پاک در دبستان انقلاب آهنشهر به همت محیط زیست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق و انجمن نغمه کویر بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، همزمان با 29 دی ماه روز ملی هوای پاک، صبح امروز مراسمی در دبستان انقلاب آهنشهر به همت محیط زیست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران […]

مراسم روز هوای پاک در دبستان انقلاب آهنشهر به همت محیط زیست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق و انجمن نغمه کویر بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، همزمان با 29 دی ماه روز ملی هوای پاک، صبح امروز مراسمی در دبستان انقلاب آهنشهر به همت محیط زیست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق و انجمن نغمه کویر بافق و حضور معاون فرماندار، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش، سرپرست شهرک آهنشهر و جمعی از مدیران مدارس شهرستان بافق برگزار شد.

دراین مراسم محمد علی طالعی، معاون فرماندار پیرامون راه های کاهش آلودگی هوا و محیط زیست سخنانی را بیان کرد و گفت: هوای پاک یک نعمت بزرگ الهی است که تداوم حیات انسان به آن وابسته است.

وی افزود:یکی از شرایط محیط زیست سالم وجود هوای پاک است و کوشش برای حفظ آن وظیفه ای همگانی است.

طالعی از دانش آموزان خواست تا در حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا احساس وظیفه نموده و دیگران را نیز به این امر تشویق کنند.

معاون فرماندار با اشاره به رعایت نکات درست در حفظ محیط زیستی سالم بیان کرد: استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و دوچرخه، گسترش فضای سبز، صرفه جویی در مصرف انرژی، خود داری از سوزاندن زباله و سایر اقدامات ساده و ابتدایی در حفظ هوای پاک تاثیر بسزایی خواهد داشت.

اجرای سرود و دکلمه هوای پاک توسط دانش آموزان این آموزشگاه از دیگر برنامه های گرامیداشت این روز بود..

لازم بذکر است، این مراسم طی 2 روز برگزار خواهد شد که در روز اول جشن هوای پاک و روز دوم برپایی نمایشگاه نقاشی و کاردستی کودکان با موضوع هوای پاک در آموزشگاه انقلاب می باشد و مدیر انجمن نغمه کویر از علاقمندان خواست از این نمایشگاه دیدن کنند.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده