رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
  • کد خبر : ۷۰۵۸۶
  • چاپ خبر : جلسه هماهنگی برگزاری همایش پیاده روی همزمان با آغاز دهه فجر + تصاویر

جلسه هماهنگی برگزاری همایش پیاده روی همزمان با آغاز دهه فجر + تصاویر

  جلسه هماهنگی جهت برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی ظهر امروز با حضور هیئت ورزش های همگانی و مسئولین دستگاه های دولتی در سالن اجتماعات فرمانداری بافق برگزار شد.   به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف فرهنگ سازی و جذب آحاد […]

 

جلسه هماهنگی جهت برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی ظهر امروز با حضور هیئت ورزش های همگانی و مسئولین دستگاه های دولتی در سالن اجتماعات فرمانداری بافق برگزار شد.

 

به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف فرهنگ سازی و جذب آحاد مختلف جامعه به ورزش های همگانی، جلسه هماهنگی برگزاری همایش پیاده روی ظهر امروز با حضور معاون فرماندار،بخشدار،رئیس جمعیت هلال احمر،رئیس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس 115،اعضای هیئت ورزش های همگانی،شهرداری و جمعی دیگر از مسئولین دستگاه های دولتی در  سالن اجتماعات فرمانداری بافق برگزار شد.

 

پورامینی بخشدار بخش مرکزی بافق هدف از برگزاری همایش پیاده روی را فرهنگ سازی و جذب عموم به ورزش های همگانی و توسعه آن بیان کرد وگفت: باید سیاست گذاری در جهت رفع اشکالات و ایجاد جذابیت برای عموم  مردم در انجام ورزش های همگانی صرف برگزاری و شرکت آنان در همایش ها صورت گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: باید مسیرهای پیاده روی ایجاد شده توسط مسئولین مربوطه بررسی شود تا خانواده هایی که قصد پیاده روی و   تردد در این مسیرها را دارند با مشکلی مواجه نشوند. همچنین باید جذابیت هایی نیز ایجاد شود تا مردم خود به سمت ورزش بروند و نیاز به برگزاری همایش ها برای روی آوردن آنان به ورزش های همگانی نباشد.

 

در ادامه مهناز عباسی رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان بافق ضمن گرامیداشت چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی  با بیان اینکه همایش پیاده روی روز جمعه 12 بهمن ماه در ساعت 7 صبح از امامزاده عبدلله(ع) تا پارک آبشار بافق برگزار می شود،اظهار کرد: 2 ایستگاه سلامت توسط جمعیت هلال احمر و ایستگاه پذیرایی از سوی پایگاه نبی اکرم(ص) برپا خواهد شد و هر گونه تبلیغات و اطلاع رسانی جهت شرکت عموم مردم در همایش توسط شهرداری انجام می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه علاقمندان به شرکت در همایش می توانند از طریق سامانه پیامکی 10004477 تنها با وارد کردن شماره کد ملی اقدام به ثبت نام کنند،افزود: شرکت کنندگان در روز همایش کارت ملی خود را نیز به همراه داشته باشند تا در صورت برنده شدن در قرعه کشی جوایز خود را دریافت کنند.

 

عباسی با بیان اینکه جوایز همایش پیاده روی از سوی روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق،فرمانداری،بخشداری، اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان،شهرداری و دیگر دستگاه ها است،خاطر نشان کرد: این جوایز شامل کمک هزینه خرید دوچرخه،کمک هزینه سفر به مشهد مقدس،کارت هدیه،بومگردی و لوازم ورزشی می باشد.

 

همچنین طالعی معاون فرماندار با دعوت از کلیه اقشار مختلف برای حضور گرم در همایش پیاده روی، از همه دستگاه های دولتی و مسئولینی که برای هر چه بهتر برگزار شدن این همایش همکاری می کنند،تشکر و قدردانی کرد.

وی نیز بیان کرد: برای تشوق کودکانی که در این همایش شرکت می کنند، جوایزی نیز در نظر گرفته شده است.

منبع: روابط عمومی هیئت ورزش های همگانی شهرستان بافق

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده