رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
  • کد خبر : ۷۰۵۹۸
  • چاپ خبر : کلید اداره ورزش و جوانان بافق به سمیه ایزدیان داده شد +تصاویر

کلید اداره ورزش و جوانان بافق به سمیه ایزدیان داده شد +تصاویر

طی مراسمی که صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان در محل فرمانداری بافق برگزار شد،سمیه ایزدیان سکان هدایت اداره ورزش و جوانان بافق را بر عهده گرفت. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان بافق صبح امروز با حضور شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان […]

طی مراسمی که صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان در محل فرمانداری بافق برگزار شد،سمیه ایزدیان سکان هدایت اداره ورزش و جوانان بافق را بر عهده گرفت.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان بافق صبح امروز با حضور شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد،فرماندار و جمعی از مسئولین و جامعه ورزش شهرستان برگزار شد که در آن ضمن تقدیر و تشکر از خدمات رضا نارگانی،سمیه ایزدیان به عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.

فرماندار بافق در این مراسم ضمن تشکر از زحمات رضا نارگانی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان و توجه وی به ورزش شهرستان گفت: ایشان در زمینه های مختلف ورزشی جهشی ایجاد کردند و تلاش بسیاری در تشکیل کمیته ها و هیئت های ورزشی و فعالیت آنان انجام دادند که به عنوان برگ زرینی به جا خواهد ماند.

زاده رحمانی با تبریک انتصاب سمیه ایزدیان به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان بافق بیان کرد: امیدواریم شما اجازه ندهید که از این شتاب کاسته شود تا همچنان در عرصه های مختلف ورزش شهرستان پیشرفت کنیم.

وی با اعلام ادامه حمایت و همکاری فرمانداری از اداره ورزش و جوانان بافق با اظهار خرسندی از نشاط و پویایی ایجاد شده،خاطر نشان کرد: امیدواریم پیگیری ها به جهت زیر ساخت های ورزش شهرستان انجام گیرد و متوقف نشود.

فرماندار بافق هچنین از تلاش های اصغر آقابابایی روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بافق تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه ضمن سخنرانی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان یزد و رئیس سابق و جدید اداره ورزش و جوانان بافق،از خدمات رضا نارگانی و تلاش های سمیه ایزدیان و اصغر آقابابایی با اهدای لوح تقدیر،گل و هدایا تجلیل به عمل آمد.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده