رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
  • کد خبر : ۷۱۷۴۷
  • چاپ خبر : دشمن در برابر موفقیت‌های انقلاب به زانو نشسته است
امام جمعه بافق:

دشمن در برابر موفقیت‌های انقلاب به زانو نشسته است

  امام جمعه بافق گفت: حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن است. به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت فرا رسیدن شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) بر ضرورت پیروی از سیره […]

 

امام جمعه بافق گفت: حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن است.

به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت فرا رسیدن شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) بر ضرورت پیروی از سیره زندگانی این بانوی بزرگ اسلام تاکید کرد.

وی همچنین با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، به تشریح دستاورد‌های انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی آن پرداخت و افزود: امروز ایران اسلامی در همه زمینه‌ ها حرف اول در منطقه را می‌زند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: با همه توطئه‌هایی که دشمنان انقلاب در طول این چهل سال برای نظام در سر داشتند توانستیم با تکیه بر توان داخلی و همدلی و همراهی مردم به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم.

امام جمعه بافق تصریح کرد: از نظر نظامی به جایگاهی رسیده ایم که دشمن در برابر قدرت دفاعی ما حرفی برای گفتن ندارد.

وی افزود: در سطح علمی پیشرفت کشور قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و در گذشته حدود یکصد مرکز علمی داشتیم، ولی الان بیش از دوهزار دانشگاه داریم.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: دشمنان نظام می‌گفتند نمی‌گذاریم چهل سالگی انقلاب را ببینید خیال خامی بود که بدخواهان انقلاب در سر می‌پرورانند.

امام جمعه بافق بیان داشت: گرچه نتوانسته ایم عدالت اجتماعی را به طور کامل اجرا کنیم، اما همه برای تحقق آن در طول این چهل سال تلاش کردند و همگان بدانند که این انقلاب، انقلاب محرومان و مستضعفان است.

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: وظیفه دینی اخلاقی همه، حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

وی ۲۲ بهمن ماه را تجلی حکومت الله در کشور دانست و افزود: پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن جلوه گر شدن نور خدا و پیروزی حق بر باطل بود.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: مردم با حضور حماسی و گسترده خود در راهپیمایی همه‌ی توطئه‌های دشمنان نظام را ناکام می‌گذارند.

وی تصریح کرد: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه پاسخ به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن با انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بافق گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تجلی وحدت و همدلی است و وقتی پای انقلاب در وسط است اختلاف دیدگا‌ها معنا ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده