رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
  • کد خبر : ۷۱۷۵۰
  • چاپ خبر : کسب مدال های رنگین توسط بانوان رزمی کار بافقی در مسابقات کیک بوکسینگ چند جانبه کشوری

کسب مدال های رنگین توسط بانوان رزمی کار بافقی در مسابقات کیک بوکسینگ چند جانبه کشوری

بانوان رزمی کار بافقی موفق شدند در مسابقات کیک بوکسینگ چند جانبه کشوری که به میزبانی بافق طی 2 روز انجام گرفت،5 مدال طلا ، 2  نقره و یک برنز را کسب کنند. به گزارش آفتاب بافق؛ مسابقات چند جانبه کیک بوکسینگ WKA بانوان کشور در رده های نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان با حضور […]

بانوان رزمی کار بافقی موفق شدند در مسابقات کیک بوکسینگ چند جانبه کشوری که به میزبانی بافق طی 2 روز انجام گرفت،5 مدال طلا ، 2  نقره و یک برنز را کسب کنند.

به گزارش آفتاب بافق؛ مسابقات چند جانبه کیک بوکسینگ WKA بانوان کشور در رده های نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان با حضور تیمهایی از یزد ، تهران ، کیش ، بندرعباس ، خوزستان، کرمان و بوشهر به مدت 2 روز در شهرستان بافق برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که به صورت انفرادی برگزار شد، در رده سنی بزرگسالان ملیحه جواهری ، افسانه رنجبر ، فاطمه خالقدادی و زینب فتوحی از شهرستان بافق در وزن های مختلف طلایی شدند و بر سکوی نخست این مسابقات ایستادند. ضمن اینکه در همین رده مطهره دهقان در جایگاه دوم ایستاد و عطیه قائمی نیز عنوان سوم این مسابقات را از آن خود کرد.

در رده سنی جوانان نازنین فتاحی دیگر ورزشکار بافقی مدال طلا را به گردن آویخت و در رده سنی نوجوانان نیز مرضیه کارگران جایگاه دوم را از آن خود کرد و نشان نقره را دریافت نمود

اختتامیه این دوره از مسابقات صبح امروز 19 بهمن ماه با حضور سمیه ایزدیان سرپرست اداره ورزش و جوانان ، ابراهیم تفکری عضو شورای شهر بافق ، فخر السادات وکیل الزواره نایب رئیس هیات رزمی استان یزد ، ابوالفضل حسن پور رئیس هیات رزمی شهرستان بافق و مجید غفاری نایب رئیس سبک WKA کشور  در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار و از نفرات برتر تجلیل شد.

منبع: بافق فردا

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده