رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
  • کد خبر : ۷۲۷۱۶
  • چاپ خبر : حضور فعال شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در  نمایشگاه بین المللی فولاد و متالورژی کیش

حضور فعال شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در نمایشگاه بین المللی فولاد و متالورژی کیش

نمایشگاه بین المللی فولاد و متالورژی کیش به مدت 2 روز در محل نمایشگاه بین المللی کیش برگزار شد که شرکت سنگ آهن مرکزی بافق حضوری فعال در آن داشت. به گزارش آفتاب بافق؛ بیست و یکمین دوره سمپوزيوم سالانه فولاد كه زمستان هر سال توسط انجمن آهن و فولاد ايران و با همكاری يكی […]

نمایشگاه بین المللی فولاد و متالورژی کیش به مدت 2 روز در محل نمایشگاه بین المللی کیش برگزار شد که شرکت سنگ آهن مرکزی بافق حضوری فعال در آن داشت.

به گزارش آفتاب بافق؛ بیست و یکمین دوره سمپوزيوم سالانه فولاد كه زمستان هر سال توسط انجمن آهن و فولاد ايران و با همكاری يكی از واحدهای فولاد كشور در يكی از شهرهای صاحب صنعت برگزار می شود، 30 بهمن و 1 اسفند سال جاری به مدت دو روز با رویکرد” اثرات رشد نامتوازن صنعت فولاد بر پایداری آن ” و با یاری شرکت فولاد خوزستان، فولاد مبارکه ، ذوب آهن اصفهان، تهیه و تولید مواد معدنی ایران، فولاد آلیاژی ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، سنگ آهن گهر زمین، سرمایه گذاری و توسعه گل گهر، توسعه آهن و فولاد گل گهر و مجتمع جهان فولاد سیرجان در جزیره کیش برگزار شد.

در این نمایشگاه کشورهایی از آلمان ،  ایتالیا،  فرانسه، هند ،  ترکیه ، چین، انگلستان،  هلند ، سوئد و اسپانیا حضور به عمل آوردند تا محصولات ارائه شده در این نمایشگاه را شامل تجهیزات خطوط تولید، مواد اولیه ، فراورده های دیر گداز، روانسازها و … مورد بازدید قرار دهند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنا شدن بازدیدکنندگان با شرکت های جدید و محصولات و تجهیزات به روز فولاد است و استقبال خوبی از آن به عمل آمد.

ویژگی های عمده و شاخص این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه تخصصی فولاد ایران طی 14 سال اخیر با حضور 27 شرکت از 500 شرکت برتر کشور در سال جاری براساس رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی است و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق و معاونین این شرکت سنگ آهنی و تامین کننده مواد اولیه صنعت فولاد کشور نیز حضوری فعال در آن داشتند.

شایان ذکر است؛ افتتاح نمایشگاه بین‌المللی فولاد کیش ۹۷ توسط خداداد غریب پور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو انجام گرفت.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده