رفتن به بالا
  • شنبه - ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
  • کد خبر : ۷۶۴۹۱
  • چاپ خبر : افتتاح نمایشگاه آثار عکاس بافقی با مشارکت شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در حمایت از سیل زدگان

افتتاح نمایشگاه آثار عکاس بافقی با مشارکت شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در حمایت از سیل زدگان

نمایشگاه تصاویر و آثار عکاسی محمد حسین قلی زاده در حسینیه آستان متبرکه امامزاده عبدالله (ع) بافق گشایش یافت. به گزارش آفتاب بافق: نمایشگاه آثار هنری و تصاویر محمد حسین قلی زاده عکاس بافقی با حضور محمد علی طالعی معاون فرمانداری بافق، دکتر حسین ارجمند ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رضا فلاح مبارکه […]

نمایشگاه تصاویر و آثار عکاسی محمد حسین قلی زاده در حسینیه آستان متبرکه امامزاده عبدالله (ع) بافق گشایش یافت.

به گزارش آفتاب بافق: نمایشگاه آثار هنری و تصاویر محمد حسین قلی زاده عکاس بافقی با حضور محمد علی طالعی معاون فرمانداری بافق، دکتر حسین ارجمند ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رضا فلاح مبارکه سرپرست مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق  و جمعی از هنرمندان، عکاسان و خبرنگاران در حسینیه متبرکه آستان امامزاده عبدالله (ع) گشایش یافت.

این نمایشگاه که از تاریخ 97/1/31 .امروز کار خود را آغاز کرده و تا 15 اردیبهشت ماه ادامه دارد  و در مجموع 41 اثر و تابلوی عکاسی محمد حسین قلی زاده در معرض دید علاقه مندان و خریداران آثار هنری قرار گرفته است.

گفتنی است در راستای حمایت از سیلزدگان اخیر سود حاصل از فروش آثار عکاسی این هنرمند بافقی به مردم مناطق آسیب دیده از سیل اختصاص می یابد و شرکت سنگ آهن مرکزی بافق برای فروش و برپایی نمایشگاه آثار این هنرمند بافقی تا مبلغ سی میلیون ریال حمایت و پشتیبانی مالی نموده است.

این نمایشگاه از ساعت 6عصر الی10شب فعال میباشد.

عکاس:سید مجید غضنفری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده