رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
  • کد خبر : ۷۶۵۶۶
  • چاپ خبر : پیام تبریک جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پیام تبریک جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به مناسبت دوم ارديبهشت ماه سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ،پیام تبریکی صادر کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ حبیب حسن زاده جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی بافق طی پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه […]

جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به مناسبت دوم ارديبهشت ماه سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ،پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ حبیب حسن زاده جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی بافق طی پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان حریم ولایت و نظام تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

” واعدوا لهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدوا الله و عدوکم “

فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه که در سال 1358  نهاد انقلابی و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل گردید، فرصت مغتنمی است که از زحمات ، ایثار و رشادتهای همه نیروهای مکتبی و جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همواره بر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی اهتمامی جدی ورزیده‌اند، قدردانی کنیم.

بی تردید، این نهاد مکتبی درهمه صحنه‌ها به رویارویی با استکبار جهانی برخاسته و امروز دارای تجربه‌های گران بها و ارزشمندی است که جایگزینی برای آن وجود ندارد.

مقابله با تحرکات امنیتی گروهک‌های تروریستی و جریان‌های ضدانقلاب، رویارویی با تهاجمات گسترده نظامی در دوران دفاع مقدس، ایستادگی مقابل فشارها، تهدیدات و ترفندهای سیاسی و اقتصادی دشمن، حضور مقتدرانه در عرصه سازندگی کشور و خدمات‌رسانی صادقانه به ملت مقاوم و سرافراز ایران اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، جنگ سایبری و رسانه‌ای معاندان و حضور در عرصه جهاد فرهنگی، علمی و موفقیت‌های چشمگیر در گسترش، تعمیق و تحکیم فرهنگ انقلاب اسلامی در محیط استراتژیک ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله افتخارات این نهاد مقدس و مکتبی است.

امروز اگر نوک پیکان رسانه ای استکبار جهانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشانه گرفته، بیانگر این است که سپاه توانسته با اتکا به اقتدار معنوی، سیاسی و فناورانه خود دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و شیطانی اش ناکام بگذارد.

اگر امروز استکبار جهانی نمی تواند حتی در ذهن خود خیال تعرض به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد، از اقتدار معنوی سپاه و قدرت تسلیحاتی است که در سایه اتحاد و همدلی با دیگر مجموعه های نظامی اعم از ارتش دلاور و نیروی انتظامی غیور به دست آمده است؛ بی تردید سپاه پاسداران دوشادوش دیگر نیروهای مسلح، دست زیاده خواهان و متعرضان به خاک پهناور ایران اسلامی را قطع خواهد کرد.

اینجانب سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه برادران سپاهی به ویژه بسیجیان و پرسنل زحمتکش سپاه پاسداران شهرستان دار الشجاعه بافق تبریک و تهنیت عرض نموده و به حرمت خون شهدای ارتشی و سپاهی، نیروی انتظامی، بسیجیان و تمام شهدای دفاع مقدس موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام با بهره گیری از اندیشه بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و در پرتو منویات فرماندهی معظم کل قوا ( حفظه الله تعالی)  از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

                                                             والعاقبه للمتقین

                                                        حبیب حسن زاده بافقی

                   جانشین فرماندهی پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده