رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
  • کد خبر : ۷۶۵۶۹
  • چاپ خبر : برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری به مناسبت نیمه شعبان +تصاویر

برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری به مناسبت نیمه شعبان +تصاویر

به مناسبت ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) برنامه های فرهنگی وهنری طی دو روز از سوی شورای اسلامی و دهیاری روستای کوشک برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ شورای اسلامی و دهیاری روستای کوشک به مناسبت ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) برنامه های فرهنگی و هنری خود را به مدت 2 روز در این روستا برگزار نمود. […]

به مناسبت ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) برنامه های فرهنگی وهنری طی دو روز از سوی شورای اسلامی و دهیاری روستای کوشک برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ شورای اسلامی و دهیاری روستای کوشک به مناسبت ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) برنامه های فرهنگی و هنری خود را به مدت 2 روز در این روستا برگزار نمود.

برگزاری جنگ شاد شبانه توسط گروه فرهنگی وهنری فانوس شب و تجلیل از جانبازان روستا در سالن چند منظوره حسینیه شهدای کوشک، برگزاری مسابقه موشک های آبی کاری از سوی پایگاه هاشمی نژاد روستای کوشک، برگزاری جشن ویژه بانوان کاری از پایگاه زینبیه (س) همراه با سخنرانی در سالن چند منظوره حسینیه شهدای کوشک، برگزاری همایش کوهنوردی و طبیعت گردی با همکاری هیئت ورزش های همگانی از جمله این برنامه ها بود.

شایان ذکر است؛ معاون فرماندار،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین سپاه ناحیه بافق نیز در مراسم جنگ شبانه و تجلیل از جانبازان روستای کوشک حضور داشتند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده