رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
  • کد خبر : ۷۸۷۷۰
  • چاپ خبر : بهره برداری از زمین چمن ورزشگاه تختی با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال

بهره برداری از زمین چمن ورزشگاه تختی با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق گفت:پروژه زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی بزودی و با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد. به گزارش آفتاب بافق؛ سمیه ایزدیان در نشست با کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: این پروژه با مساعدت مدیر کل ورزش و جوانان،مدیر […]

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق گفت:پروژه زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی بزودی و با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سمیه ایزدیان در نشست با کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: این پروژه با مساعدت مدیر کل ورزش و جوانان،مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق، شورای اسلامی شهر بافق و شهرداری در راستای ترغیب جوانان به ورزش راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه بازسازی زمین چمن در اواخر سال گذشته انجام شد تصریح کرد: در حال حاضر با پیگیری های بعمل آمده این طرح در مرحله بتن ریزی و بهره برداری است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق افزود:با مساعدت مدیر کل ورزش و جوانان استان چمن مصنوعی این مجموعه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان خریداری و تحویل اداره شده است.

ایزدیان با بیان اینکه بتن ریزی این زمین با همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق صورت می گیرد خاطر نشان کرد: مراحل بتن ریزی در مساحت ده هزار متر مربع به ضخامت 8 سانتی متر اجرایی می شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد بهره برداری از این طرح موجب بازگشت طرفداران رشته ورزشی فوتبال شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده