رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
  • کد خبر : ۷۸۷۸۳
  • چاپ خبر : تقدیر فرماندار از رؤسای دو اداره برتر شهرستان بافق

تقدیر فرماندار از رؤسای دو اداره برتر شهرستان بافق

فرماندار بافق طی مکاتبات جداگانه‌ای از روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان که موفق به کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد بین ادارات همتای خود در سطح استان شدند،تشکر کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ در پی موفقیت روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری […]

فرماندار بافق طی مکاتبات جداگانه‌ای از روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان که موفق به کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد بین ادارات همتای خود در سطح استان شدند،تشکر کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در پی موفقیت روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در احراز رتبه اول ارزیابی عملکرد بین ادارات همتای خود در سطح استان، زاده رحمانی فرماندار بافق طی مکاتبات جداگانه‌ای از ولی الله رنجبر و کمال کریمی سپاسگزاری کرده و اظهار امیدواری نمود که در سال جاری نیز همچنان در خدمت به مردم و پیشبرد اهداف توسعه ای شهرستان، پیروز و سربلند باشند.

زاده رحمانی همچنین به مدل توسعه شهرستان که یک مدل انگیزشی است و ایجاد رقابت می کند، اشاره و عنوان نمود: امیدوارم در سال جاری و روزهای آینده شاهد درخشش بیشتر ادارات و نهادهای شهرستان در سطوح استانی و ملی باشیم.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده