رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰
  • کد خبر : ۷۸۷۸۶
  • چاپ خبر : برگزاری شو سواره و دستگردان در روستای مبارکه +تصاویر
اولین رویداد سوارکاری در شهرستان بافق؛

برگزاری شو سواره و دستگردان در روستای مبارکه +تصاویر

به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای مبارکه و همکاری هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی بافق، اولین رویداد سوارکاری در شهرستان با نام ” شو سواره و دستگردان ” در مجموعه ورزشی شهدای مبارکه برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع)، اولین رویداد سوارکاری در […]

به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای مبارکه و همکاری هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی بافق، اولین رویداد سوارکاری در شهرستان با نام ” شو سواره و دستگردان ” در مجموعه ورزشی شهدای مبارکه برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع)، اولین رویداد سوارکاری در شهرستان بافق با نام ” شو سواره و دستگردان ” امشب با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان، هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی،دهیاری و شورای اسلامی مبارکه و جمعی دیگر از مسئولان و ورزشکاران در مجموعه ورزشی شهدای مبارکه برگزار شد.

محسن حیدری دهیار روستای مبارکه با بیان اینکه در این برنامه سوارکاران بصورت پیاده یا سواره توانایی های اسب های خود را به نمایش می گذرانند،افزود: 12 رأس اسب در این مسابقه حضور دارد که 5 اسب از شهرستان های نوق و رفسنجان استان کرمان، 5 اسب از استان یزد و 2 اسب شناخته شده کشوری تک شکار و تک خال می باشند و چابک سواران آنان که در رده ملی فعالیت می کنند .

حیدری هدف از برگزاری این برنامه را ایجاد نشاط، شادابی و انگیزه در جذب علاقمندان و عموم به رشته سوارکاری عنوان کرد.

در ادامه داود پورامینی هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی بافق ضمن تشکر از شورای اسلامی و دهیاری روستای مبارکه به جهت هماهنگی در برگزاری این برنامه بیان کرد: هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان بافق تلاش کرده است با همکاری دهیاری ها و شوراهای اسلامی و اداره ورزش و جوانان در حد امکان و توان با فرآهم آوردن امکاناتی زمینه برای برگزاری چنین برنامه هایی و جذب به ورزش فراهم آورد.

وی با اشاره به اینکه در بحث ورزش و شاخه های متعدد آن لازم است تحرک،پویایی و نشاط را در عموم مردم ایجاد کرد،افزود:  رشته سوارکاری ورزشی است که در دین ما نسبت به آن توصیه شده و هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی تلاش کرده از هیچ ورزشی دوری نکند و خوشبختانه در این رشته به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای مبارکه توانستیم تجربه ای کسب کنیم و امیدواریم این ورزش با همت اداره ورزش و جوانان و هیئت سوارکاری رونق گیرد.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده