رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۱
  • کد خبر : ۷۸۸۳۴
  • چاپ خبر : برگزاری کارگاه آموزشی روابط عمومی ها در سطح شهرستان + تصاویر

برگزاری کارگاه آموزشی روابط عمومی ها در سطح شهرستان + تصاویر

کارگاه آموزشی روابط عمومی ها در سطح شهرستان صبح امروز با حضور مدیرکل روابط عمومی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و مشارکت فرمانداری بافق به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی در سالن کنفرانس شیخ محمد تقی بافقی برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ به همت روابط عمومی فرمانداری بافق و روابط عمومی مجتمع فلات […]

کارگاه آموزشی روابط عمومی ها در سطح شهرستان صبح امروز با حضور مدیرکل روابط عمومی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و مشارکت فرمانداری بافق به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی در سالن کنفرانس شیخ محمد تقی بافقی برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ به همت روابط عمومی فرمانداری بافق و روابط عمومی مجتمع فلات مرکزی، یکدوره کلاس آموزشی برای مدیران روابط عمومی ادارت شهرستان در محل سالن کنفرانس شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری برگزارشد.

هدف از برگزاری این دوره تقویت کارکردهای روابط عمومی با نشر دانش و توسعه آگاهی های حوزه روابط عمومی، توسعه تحلیل و مطالعات افکار عمومی و جلب مشارکت مردمی و اصلاح سیاست ها و عملکرد مدیریتی و بازبینی و احیاء شیوه های متداول و رایج عملکرد واحدهای روابط عمومی عنوان شد.

مهدی محمدی مدیرکل روابط عمومی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه آموزش همواره نیاز بشر بخصوص چنین حرفه هایی است اظهار داشت: اگر مدیران ما با روابط عمومی و رسانه ها آشنا نباشند بدون شک ضرر و زیان هایی متوجه دستگاههایشان خواهد شد.

وی افزود: با گسترش و توسعه روز افزون فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات، نیاز سازمانها و دستگاه های دولتی و غیر دولتی به استفاده از این فناوری ها برای انجام ماموریتها و وظایف سازمانی نیز افزایش یافته است،پس با این حال باید سطح معلومات و مهارت های کارکنان و کارشناسان شاغل در بخش های مختلف روابط عمومی به موازات این تحولات فناورانه، ارتقا یابد.

محمدی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و تخصصی و حضور کارشناسان روابط عمومی در این دوره ها گفت: این دوره ها می‌تواند در روزآمد کردن و ارتقای سطح دانش و معلومات و مهارت های آنان نقش موثری داشته باشد.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده