رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
  • کد خبر : ۷۸۸۹۶
  • چاپ خبر : خانواده ها مواظب عکس های خانوادگی خود باشند

خانواده ها مواظب عکس های خانوادگی خود باشند

  دستگیری آشنایی که عامل انتشار تصاویر جعلی در فضای مجازی بود. به گزارش آفتاب بافق؛ سرهنگ مرتضی ابوطالبی در تشریح این خبر گفت: خانمی جوان با در دست ‌داشتن مرجوعه قضایی مدعی شده عکس‌های فتوشاپ شده وی با عناوین غیر‌اخلاقی در فضای مجازی منتشر و باعث هتک حیثیت وی شده است. رئیس پلیس فتا […]

 

دستگیری آشنایی که عامل انتشار تصاویر جعلی در فضای مجازی بود.

به گزارش آفتاب بافق؛ سرهنگ مرتضی ابوطالبی در تشریح این خبر گفت: خانمی جوان با در دست ‌داشتن مرجوعه قضایی مدعی شده عکس‌های فتوشاپ شده وی با عناوین غیر‌اخلاقی در فضای مجازی منتشر و باعث هتک حیثیت وی شده است.

رئیس پلیس فتا یزد افزود: با دستور قاضی پرونده، کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و استعلام‌های گرفته شده متهم که یکی از دختران اقوام وی بود را به این پلیس انتقال دادند.

متهمه پس از مواجهه با مستندات و ادله پلیسی لب به اعتراف گشود و مدعی شد که با توجه به خصومت‌های خانوادگی تصمیم گرفتم با ساخت پیجی بی‌هویت عکس‌های خانوادگی وی را از داخل گروه خانوادگی آنها برداشته و ضمن برش با فتوشاپ، در فضای مجازی منتشر کنم.

ابوطالبی با بیان اینکه متهمه به دادسرا معرفی شد گفت: انتشار تصاویر شخصی در فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری اشتباه است حتی در گروه‌های خانوادگی و طبیعتا برای کاربران مشکلاتی ایجاد می کند.

 

منبع: پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده