رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
  • کد خبر : ۷۸۹۳۹
  • چاپ خبر : دیدار رئیس اداره امور مالیاتی بافق با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

دیدار رئیس اداره امور مالیاتی بافق با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان بافق صبح امروز با حضور در دفتر مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با رضا فلاح مبارکه دیدار و گفتگو کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ مهدی وکیل زارچی رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان بافق در ابتدای این دیدار ضمن تبریک سِمت رضا فلاح مبارکه به عنوان مدیرعامل شرکت سنگ […]

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان بافق صبح امروز با حضور در دفتر مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با رضا فلاح مبارکه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مهدی وکیل زارچی رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان بافق در ابتدای این دیدار ضمن تبریک سِمت رضا فلاح مبارکه به عنوان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وکیل زارچی با اشاره به ارتباط تنگاتنگی که بین دو مجموعه وجود دارد،تاکید کرد: بدون شک با همکاری و همیاری می توان در جهت شفاف سازی امور مالیاتی عمل کرد.

وی با اشاره به مشکلات و نواقصی که بخش مالیاتی مجموعه شرکت سنگ آهن با آن مواجه شده بود،اظهار داشت: خوشبختانه اکنون نواقص برطرف و همه چیز شفاف می باشد. تمام مشکلات مورد بررسی قرار گرفته و همه چیز در جای مناسب خود قرار دارد.

 رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان بافق یادآور شد:  بیشترین همکاری از مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صورت می گیرد.

وی خدمت به مردم شریف شهرستان بافق را مایه افتخار و مباهات دانست و از خداوند متعال خواهان توفیق خدمتگزاری هر چه بیشتر شد.

 در ادامه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق ضمن خوش آمد گویی، با اشاره به تجربیات و اشراف کامل مهدی وکیل زارچی به قانون گفت : ما تابع قانون هستیم و آنچه در مجموعه سنگ آهن انجام میگیرد در چهارچوب قانون می باشد و همکاری را با اداره امور مالیاتی خواهیم داشت.

فلاح مبارکه افزود: امروز شرکت سنگ آهن مرکزی در این اوضاع اقتصادی تمام توان خود را به کار می گیرد تا پروژه گندله سه چاهون را به منصه ظهور برساند که با راه اندازی این پروژه عظیم نیز خود به خود در بحث مالیات پشتوانه و همراه اداره مالیاتی شهرستان خواهد بود.

گفتنی است؛ در این دیدار مهدی طالعی معاون مالی و بازرگانی شرکت نیر حضور داشت.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده