رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
  • کد خبر : ۷۸۹۴۵
  • چاپ خبر : الزام پیمانکار پروژه احیاء مستقیم فولاد بافق به جذب نیروی بومی جهت تکمیل پروژه +تصاویر

الزام پیمانکار پروژه احیاء مستقیم فولاد بافق به جذب نیروی بومی جهت تکمیل پروژه +تصاویر

در اولین جلسه هماهنگی شروع عملیات اجرایی پروژه احیاء مستقیم مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق، پیمانکار پروژه از طرف کارفرما ملزم به جذب نیروی بومی جهت تکمیل پروژه شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر پروژه احیاء مستقیم مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با اشاره به برگزاری اولین جلسه هماهنگی […]

در اولین جلسه هماهنگی شروع عملیات اجرایی پروژه احیاء مستقیم مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق، پیمانکار پروژه از طرف کارفرما ملزم به جذب نیروی بومی جهت تکمیل پروژه شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر پروژه احیاء مستقیم مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با اشاره به برگزاری اولین جلسه هماهنگی شروع عملیات اجرایی این پروژه گفت: در این پروژه پیمانکار ملزم به جذب نیروی بومی از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق و تأمین امکانات و خدمات مورد نیاز در این شهرستان می باشد.

محمد حیدری از اتمام تجهیز کارگاه پروژه خبر داد و گفت: ارائه پیشنویس برنامه زمانبندی پروژه توسط پیمانکار، هماهنگی و اقدامات لازم جهت شروع فعالیت های اجرایی مانند تجهیز کارگاه ساخت بتن، ساخت و نصب اسکلت فلزی و مابقی تجهیزات، تعیین و تکلیف خرید تجهیزات باقیمانده و مسائل جاری کارگاه از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بوده است.

قابل ذکر است، این جلسه  با حضور مدیران شرکت های مشاور، پیمانکار و کارفرما روز گذشته در سالن کنفرانس مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق برگزار شد.

منبع: مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده