رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
  • کد خبر : ۷۹۰۳۱
  • چاپ خبر : خسارت ناشی از سیل به راههای حوزه استحفاظی شهرستان بافق

خسارت ناشی از سیل به راههای حوزه استحفاظی شهرستان بافق

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بافق گفت: طی بارشهای بهاری دو روز گذشته در سطح شهرستان و احتمال وقوع سیلاب کلیه اکیپهای عملیاتی این اداره به صورت آماده باش و به صورت شبانه روزی عملیات جلوگیری از انسداد محورها را انجام میدادند. به گزارش آفتاب بافق؛ محمد صالح عابدی در این […]

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بافق گفت: طی بارشهای بهاری دو روز گذشته در سطح شهرستان و احتمال وقوع سیلاب کلیه اکیپهای عملیاتی این اداره به صورت آماده باش و به صورت شبانه روزی عملیات جلوگیری از انسداد محورها را انجام میدادند.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد صالح عابدی در این خصوص عنوان کرد: علیرغم اقدامات صورت گرفته سیل اخیر خسارتهایی را به راههای حوزه استحفاظی وارد نموده که به شرح ذیل می باشد.

1-محور بافق زرند در چند نقطه تخریب شانه راه و عبور سیلاب از روی جاده که توسط عوامل این اداره 7کیلومتر از محور مذکورتا پاسی از شب ازگل و لای پاکسازی و رفع انسداد شد.

2-محور کوشک سبزدشت در 3 نقطه آبشستگی شانه راه و یک مورد تخریب دیواره پل

3-راه روستایی بشکان دو مورد تخریب شانه راه و آبشستگی دیواره پل ها

4-راه روستایی باجگان آب بردگی شانه راه 3 کیلومتر

5-راههای خاکی شهرستان در بخش مرکزی دچار آب بردگی شدید وعلیرغم اینکه برای چندمین بار عملیات بهسازی و تسطیج با توجه بارشهای مکرر انجام شده بود  نیاز به تسطیح و موج تراشی دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خسارت وارده به راهها برآورد و عملیات مرمت و بهسازی راههای خسارت دیده توسط اکیپهای عملیاتی این اداره با توجه به اولویت در حال انجام میباشد وبا توجه به حجم بالای کار صبوری مردم روستاهای بخش مرکزی را میطلبد.

منبع: روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده