رفتن به بالا
  • شنبه - ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
  • کد خبر : ۷۹۱۷۱
  • چاپ خبر : دیدار مدیر اداره جهاد کشاورزی با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

دیدار مدیر اداره جهاد کشاورزی با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان بافق صبح امروز با حضور در دفتر مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با رضا فلاح مبارکه دیدار و در خصوص تعاملات بیشتر بین دو مجموعه گفتگو کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ علی اکبر رحمتیان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافق در ابتدای سخنان خود با تبریک انتصاب رضا فلاح […]

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان بافق صبح امروز با حضور در دفتر مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با رضا فلاح مبارکه دیدار و در خصوص تعاملات بیشتر بین دو مجموعه گفتگو کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ علی اکبر رحمتیان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافق در ابتدای سخنان خود با تبریک انتصاب رضا فلاح مبارکه به عنوان مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق،برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وی با اشاره به بحث صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بافق یکی از مشکلات بهره برداران را به علت تعدد کشت،نقدینگی کشاورزان به ویژه در روستاها عنوان کرد و افزود: متاسفانه این مشکل نقدینگی سبب عدم جذب نهاد ها شده است.

 علی اکبر رحمتیان  با بیان اینکه در همین راستا صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بافق 2 سال است که آغاز به کار کرده است،گفت: امسال از محل اعتبارات شهرستان و استان یک میلیارد و 200 میلیون تومان بر اساس اسناد خزانه پیش بینی اعتبار کرده ایم که در تیرماه دریافت خواهد شد و فرمانداری بافق نیز مبلغ 500 میلیون تومان را در راستای حمایت از صندوق مساعدت نموده است.

وی با یادآوری اینکه بهره برداران باید مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 800 تومان را سپرده کنند،اضافه کرد: در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بافق افراد می توانند به دور از دشواری ها و گذراندن مراحلی چون بانک ها، وام و تهسیلات 4 درصدی دریافت کنند و این کار با نظارت کامل انجام می گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافق با توجه به درخواست پرسنل شرکت برای مشارکت در این طرح از مدیر عامل شرکت خواهان شد در صورت امکان طی برنامه ای این امر با کسر درصدی از حقوق این افراد انجام گیرد تا  آنان نیز بتوانند سرمایه گذاری کنند و در ازای آن تسهیلات بیشتر از مبلغ آورده شده دریافت کنند.

وی اظهار کرد: بافق پتانسیل بالایی در بخش کشاورزی دارد و باید همه با کمک یکدیگر آنان را تقویت و رونق دهیم تا برندی در استان و سطح کشور باشد.

در ادامه رضا فلاح مبارکه انتصاب علی اکبر رحمتیان را به عنون مدیر مجموعه جهاد کشاورزی بافق تبریک گفت و امیدوار شد وجود وی منشأ خیر و برکت برای شهرستان و توسعه بخش کشاورزی آن باشد.

وی با بیان اینکه شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در کنار مجموعه جهاد کشاورزی اقداماتی در سال های گذشته انجام داده است،افزود: از جمله آن تامین شیر مصرفی پرسنل شرکت است که پیش از آن در استان انجام می گرفت و اکنون طی طرح داده شد با دریافت شیر تازه از داخل شهرستان سبب رونق دامدارای ها شده ایم و روزانه 3 مرکز شیر تازه توزیع می کنند. در بحث جاده سازی و تسهیل جاده های مزارع اقدامات قابل توجهی انجام داده ایم و در بخش گیاهان دارویی نیر پیشرو بودیم که این امر را در فضای پارک آهنشهر انجام دادیم. همچنین در بحث فضای سبز و نگهداری آن قرار داد 9 میلیارد تومانی بسته شده است.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن در بحث صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بافق با بیان اینکه این امر باید طی درخواست خود پرسنل انجام گیرد،گفت: جهاد کشاورزی باید لیستی از کشاورزانی که پرسنل شرکت سنگ آهن می باشند ، تهیه کند و مراحل کار را برای آنان توضیح دهد تا هر گونه کسورات با مستندات و دست خط آنان توسط بخش مالی شرکت انجام  گیرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده