رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
  • کد خبر : ۸۰۳۰۷
  • چاپ خبر : کاری که در دامپزشکی انجام می شود با ایثار است / یکی از پایه های اصلی دامپزشکی تداوم تولید است
مدیر کل دامپزشکی استان یزد:

کاری که در دامپزشکی انجام می شود با ایثار است / یکی از پایه های اصلی دامپزشکی تداوم تولید است

حدادزاده با بیان اینکه هر اقدامی بخواهد در جهت اقتصاد کشور شکل گیرد یک بخش آن بدون شک به فعالیت همکاران ما در حوزه سلامت باز میگردد،تصریح کرد: در بحث سلامت، میکروب و عوامل بیماری زا به چگونگی شرایط کشور توجه ندارد و کاری که در دامپزشکی انجام می شود با ایثار است. به گزارش […]

حدادزاده با بیان اینکه هر اقدامی بخواهد در جهت اقتصاد کشور شکل گیرد یک بخش آن بدون شک به فعالیت همکاران ما در حوزه سلامت باز میگردد،تصریح کرد: در بحث سلامت، میکروب و عوامل بیماری زا به چگونگی شرایط کشور توجه ندارد و کاری که در دامپزشکی انجام می شود با ایثار است.

به گزارش آفتاب بافق؛ حداد زاده مدیر کل دامپزشکی استان یزد در مراسم تکریم و معارفه رئیس شبکه دامپزشکی بافق ضمن تشکر از فرماندار بافق به جهت پیگیری مسائل دامپزشکی با بیان اینکه هرعملی باید در چهارچوب عمل صالح باشد افزود: عمل صالح و ایمان دوشادوش یکدیگر است و سبب می شود خروجی کار مورد رضایت مردم از عملکرد ما باشد و خداوند پاداش انسان را به بهترین عمل در نظر خواهد گرفت.

وی با اشاره به مسئله رونق تولید و اقتصاد کشور که الویت برنامه است،تصریح کرد:  شبکه دامپزشکی یکی از ارگان هایی است که بصورت پایه هم در حوزه اقتصاد و هم سلامت یا انسان سالم به عنوان محور اقتصاد پویا نقش بی بدیلی دارد.

حدادزاده اظهار کرد: سلامت افراد در مجموعه ها به تلاش کسانی بر می گردد که در دستگاه های مربوطه  فعالیت می کنند از جمله دامپزشکی که سلامت مردم را تامین می کند.

وی با بیان اینکه از سال 92 دید متفاوتی در مجموعه استانداری و مدیران ارشد نسبت به دامپزشکی صورت گرفته است،افزود: ما توانستیم در چهارچوب حمایت های این مدیران و مسئولان حرکت مفیدی در راستای سلامت انجام دهیم.

مدیر کل دامپزشکی استان یزد ادامه داد: ما حدود 3 تن به فرآورده های خام دامی صنعتی  بهداشتی اضافه کردیم،تمامی کشتارگاه های استان را مکانیزه کردیم و در کشور کمترین آمار تب کریمه کنگو  را داریم.

وی با بیان اینکه هر اقدامی بخواهد در جهت اقتصاد کشور شکل گیرد یک بخش آن بدون شک به فعالیت همکاران ما در حوزه سلامت باز میگردد،تصریح کرد: در بحث سلامت، میکروب و عوامل بیماری زا به چگونگی شرایط کشور توجه ندارد و کاری که در دامپزشکی انجام می شود با ایثار است.

حدادزاده یکی از پایه های اصلی دامپزشکی را تداوم تولید عنوان کرد و گفت: در گذشته و برهه زمانی به جایی رسیدیم که واکسنی در کشور نبود و برخی استان ها تلفات بسیار شدیدی داشتند و دامداران در استانداری ها تجمع و اعتراض کردند، اما ما یک بانک واکسن داشتیم و پیش بینی کرده بودیم و شرایط بحرانی را با دید باز گذراندیم.

وی در پایان از تلاش های احسان زارع تشکر کرد و برای فرزانه سالاری سرپرست جدید شبکه دامپزشکی بافق آرزوی موفقیت کرد و امیدوار شد با توجه به ظرفیت های موجود، فصل جدیدی در دامپزشکی شهرستان رقم بخورد و خواهان حمایت دیگر دستگاه ها از این نهاد شد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده