رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
  • کد خبر : ۸۰۳۰۹
  • چاپ خبر : خط قرمز مدیریتی من سلامت و تغذیه مردم است
سرپرست جدید شبکه دامپزشکی بافق:

خط قرمز مدیریتی من سلامت و تغذیه مردم است

فرزانه سالاری با بیان اینکه هر مدیری برای انجام مسئولیت هایی که به آن محول می شود،خط قرمزهایی دارد،تصریح کرد: خط قرمز مدیریتی من سلامت و تغذیه مردم است و در این خصوص با هیچ مسئول حقیقی و حقوقی تعارف نخواهم داشت. به گزارش آفتاب بافق؛ فرزانه سالاری صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه […]

فرزانه سالاری با بیان اینکه هر مدیری برای انجام مسئولیت هایی که به آن محول می شود،خط قرمزهایی دارد،تصریح کرد: خط قرمز مدیریتی من سلامت و تغذیه مردم است و در این خصوص با هیچ مسئول حقیقی و حقوقی تعارف نخواهم داشت.

به گزارش آفتاب بافق؛ فرزانه سالاری صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس شبکه دامپزشکی بافق از حسن اعتماد حدادزده مدیر کل دامپزشکی استان یزد که با ابلاغ حکم وی فرصت خدمتگزاری هر چه بیشتر را فراهم نمود،تشکر کرد.

وی همچنین از حمایت های فرماندار بافق و از همکاری های رئیس سابق شبکه دامپزشکی شهرستان تشکر کرد و برای احسان زارع رئیس سابق شبکه دامپزشکی شهرستان آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

سالاری با بیان اینکه هر مدیری برای انجام مسئولیت هایی که به آن محول می شود،خط قرمزهایی دارد،تصریح کرد: خط قرمز مدیریتی من سلامت و تغذیه مردم است و در این خصوص با هیچ مسئول حقیقی و حقوقی تعارف نخواهم داشت.

وی مدیریت در دامپزشکی را مدیریت کارتابلی ندانست که رئیس اداره پشت میز خود کارها را با نامه نگاری انجام دهد و اظهار داشت: گاه این مدیر مجبور است به عنوان مسئول فنی به کشتارگاه برود یا برای عملیات درمانگاهی وارد فارم ها شود، جدا از مخاطراتی که دارد.

سالاری با اظهار تاسف از اینکه همکاران وی در شبکه دامپزشکی به عنوان سربازان گمنام در عرصه سلامت و بهداشت یاد می شوند با اعلام برنامه های خود بیان کرد: یکی از برنامه های  من شناخت جایگاه دامپزشکی نه تنها به مردم که به مسئولین است.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بافق افزود: در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده پس از صنعت نفت،صنعت مرغداری و دام بیشترین اشتغال و میزان تولید را دارد، تلاش می کنم در چهارچوب قانون موانع را با حمایت مدیر کل دامپزشکی استان رفع نمایم.

وی رسیدن دامپزشکی به جایگاه خود را نیازمند تعامل بین بخشی دانست و گفت: در این مسیر به حمایت همه ارگان های ذیربط، شبکه بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی،فرمانداری ،مسئولان شورای شهرستان و شهر نیازمندم و امیدوارم کارنامه خوبی در پایان کار از من به جا ماند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده