رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
  • کد خبر : ۸۰۳۲۲
  • چاپ خبر : آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی

  به اطلاع تمام ثبت‌نام‌شدگان آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی ۹۹-۹۸ می‌رساند: ویرایش، پرداخت وجه ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون از طریق سامانه www.azmoon.medu.ir از روز سه شنبه 98/3/21 امکان‌پذیر می باشد.   به گزارش آفتاب بافق؛ تمام داوطلبانی که در مهلت مقرر، ثبت‌نام اولیه […]

 

به اطلاع تمام ثبت‌نام‌شدگان آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی ۹۹-۹۸ می‌رساند: ویرایش، پرداخت وجه ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون از طریق سامانه www.azmoon.medu.ir از روز سه شنبه 98/3/21 امکان‌پذیر می باشد.

 

به گزارش آفتاب بافق؛ تمام داوطلبانی که در مهلت مقرر، ثبت‌نام اولیه خود را انجام داده‌اند، می­‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مذکور، مراحل زیر را انجام دهند:

 

مرحله اول: در صورت تمایل، قبل از پرداخت مبلغ ثبت‌­نام، نسبت به ویرایش اولویت‌های انتخابی خود اقدام کنند.

 

مرحله دوم: نسبت به پرداخت الکترونیکی وجه ثبت­‌نام از طریق سامانه اقدام  و فرایند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند .

مرحله سوم: پس از تکمیل فرایند فوق، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند و از نشانی حوزه امتحانی و زمان آزمون مطلع شوند.

شرط لازم جهت ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن کارت عکس‌دار می‌باشد. درصورتی که کارت ورود به جلسه آزمون، فاقد عکس بوده یا به اشتباه، عکس دیگری آپلود شده است، ضمن به همراه داشتن یک قطعه عکس پرسنلی، جهت الصاق و تایید آن به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نمایید.

منبع:معاونت آموزش مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده