رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵
  • کد خبر : ۸۰۳۲۹
  • چاپ خبر : پیام تبریک مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به سرپرست شبکه دامپزشکی

پیام تبریک مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به سرپرست شبکه دامپزشکی

به گزارش آفتاب بافق؛ حبیب حسن زاده بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیامی انتصاب فرزانه سالاری به سمت سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان را تبریک عرض نمود. متن پیام به شرح ذیل می باشد: سرکار خانم دکتر فرزانه سالاری سلام علیک و رحمه الله، به پشتوانه ی آشنایی و […]

به گزارش آفتاب بافق؛ حبیب حسن زاده بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیامی انتصاب فرزانه سالاری به سمت سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان را تبریک عرض نمود.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

سرکار خانم دکتر فرزانه سالاری

سلام علیک و رحمه الله،

به پشتوانه ی آشنایی و دانایی شما در امر کارگشایی و نیک رآیی و نظر به اطمینان خاطر و  اعتماد  وافر نسبت به توانمندی های علمی و مدیریتی که محصول تدبیر مدبرانه و مدیریت کارگشایانه ی سرکار عالی است و با افتخار و اعتزاز انتصاب شایسته شما از سوی مدیر کل معزز شبکه دامپزشکی  استان دار العباده یزد را که نشان از تعهد و تجارب موفق و ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف مدیریتی و اجرایی  دارد، بعنوان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بافق صمیمانه تبریک می‌گویم.

بی شک توفیق خدمتگزاری در امر خطیر دام و غذا افتخار بزرگی است که امیدواریم در سایه تدبیر، درایت و حضور مؤثر سرکارتان  در این جایگاه عظیم، بیش از پیش شاهد بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی شما در ترویج و نهادینه کردن مولفه های مدیریت دینی با تمسک به سیره ائمه معصومین (ع) باشیم.

توفیق روزافزونتان را در انجام منویات مقام معظم رهبری و خدمت رسانی بیشتر به مردم متدین و ولایت مدار شهرستان دار الشجاعه بافق، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

والله هو الموفق

حبیب حسن زاده بافقی

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده