رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
  • کد خبر : ۸۰۳۳۲
  • چاپ خبر : تبدیل شدن شهرستان بافق به قطب ورزش هندبال در استان یزد
به همت باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن ؛

تبدیل شدن شهرستان بافق به قطب ورزش هندبال در استان یزد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق گفت: با سرمایه گذاری درست باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن در رشته ورزشی هندبال ، این شهرستان به قطب اصلی این رشته در استان تبدیل شده است . به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی آمادگی و اعزام تیم هندبال دبیرستان رضوان به مسابقات کشوری در محل […]

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق گفت: با سرمایه گذاری درست باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن در رشته ورزشی هندبال ، این شهرستان به قطب اصلی این رشته در استان تبدیل شده است .

به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی آمادگی و اعزام تیم هندبال دبیرستان رضوان به مسابقات کشوری در محل مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد .

در این جلسه که با حضور مدیر آموزش و پرورش ، کارشناسان تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان و شهرستان ، رئیس هیئت هندبال شهرستان و مدیر دبیرستان رضوان برگزار شد ، بر چگونگی آمادگی و اعزام مطلوب تیم هندبال به مسابقات کشوری بحث و تبادل نظر شد.

لازم به ذکر است ؛ تیم هندبال دبیرستان رضوان با کسب مقام قهرمانی در مسابقات مرحله استانی ، به عنوان نماینده استان یزد در مسابقات کشوری که قرار است از 18 مرداد تا 24 مرداد در استان اصفهان برگزار شود ، شرکت خواهد نمود .

منبع: روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده