رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
  • کد خبر : ۸۰۴۳۶
  • چاپ خبر : استفاده مطلوب و حداکثری از ظرفیت های آموزش و پرورش

استفاده مطلوب و حداکثری از ظرفیت های آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش بافق با اشاره به ظرفیت ها و امکاناتی که در مجموعه آموزش و پرورش وجود دارد ، از همکاران این مدیریت خواست تا تمام تلاش و همت خود را در استفاده مطلوب و شایسته از این ظرفیت ها و همکاری و همیاری با دیگر ارگان ها در جهت رشد و اعتلای […]

مدیر آموزش و پرورش بافق با اشاره به ظرفیت ها و امکاناتی که در مجموعه آموزش و پرورش وجود دارد ، از همکاران این مدیریت خواست تا تمام تلاش و همت خود را در استفاده مطلوب و شایسته از این ظرفیت ها و همکاری و همیاری با دیگر ارگان ها در جهت رشد و اعتلای آموزش و پرورش به کار ببندند .

به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه شورای اداری کارکنان آموزش و پرورش بافق با محوریت برنامه ریزی مطلوب جهت شروع سال تحصیلی 99-98 ، با حضور مدیر آموزش و پرورش ، معاونین و کارشناسان مدیریت در محل سالن کنفرانس برگزار شد .

در ابتدای این جلسه ، قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات کارکنان مدیریت ، آنان را به همدلی ، همسویی و همگرایی در پیشبرد اهداف مجموعه آموزش و پرورش بافق توصیه نمود .

در ادامه این جلسه ، کارشناسان مدیریت به بیان دیدگاه ها ، نظرات و راهکار های خود در خصوص چگونگی تسهیل در انجام امور آموزش و پرورش و ارائه خدمات مناسب پرداختند .

منبع: روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده