رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
  • کد خبر : ۸۰۶۴۴
  • چاپ خبر : ديدار دوستانه تيم های فوتبال پيشکسوتان روستای باقرآباد و سیریز +تصاویر

ديدار دوستانه تيم های فوتبال پيشکسوتان روستای باقرآباد و سیریز +تصاویر

دیدار دوستانه فوتبال پیشکسوتان بین تیم های روستای باقرآباد و سیریز عصر امروز در زمین چمن مصنوعی شهدای باقرآباد برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ این مسابقه در فضایی دوستانه با حضور بخشدار بخش مرکزی بافق و رئیس هیئت فوتبال شهرستان برگزار شد و دو تیم طی 90 دقیقه تلاش توانستند با نتیجه تساوی 5 […]

دیدار دوستانه فوتبال پیشکسوتان بین تیم های روستای باقرآباد و سیریز عصر امروز در زمین چمن مصنوعی شهدای باقرآباد

برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ این مسابقه در فضایی دوستانه با حضور بخشدار بخش مرکزی بافق و رئیس هیئت فوتبال شهرستان برگزار شد و دو تیم طی 90 دقیقه تلاش توانستند با نتیجه تساوی 5 بر 5 لحظات ماندگار و دیدنی را خلق نمایند.

جلال عسکری سرپرست تیم پیشکسوتان روستای باقرآباد با اشاره به اینکه ملاک اصلی از اجرای این رقابت‌ تعیین تیم‌های برنده نبوده است، افزود: این مسابقه جنبه دوستانه داشته و هدف از برگزاری این رقابت‌ها ، فعال نگهداشتن تیم‌های پیشکسوت و حضور آنها در عرصه‌های رقابتی است.

وی بیان کرد: برگزاری این مسابقات در راستای ارج نهادن به فعالیت های فرهنگی و ورزشی و همچنین پیشکسوتان است و ما جمعی از پیشکسوتان فوتبال روستای باقرآباد را گرد زمین بازی جمع کردیم که این امر بر انگیزه ما برای تلاش بیشتر در استمرار چنین برنامه هایی را چند برابر کرد .

محمد رضا شمس الدینی سرپرست تیم پیشکسوتان سیریز هدف از برگزاری این رویداد ورزشی را گسترش روحیه دوستی و قرار دادن جایگاهی برای پیشکسوتان فوتبال عنوان شد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده