رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
  • کد خبر : ۸۰۷۰۹
  • چاپ خبر : استقبال کودکان بافقی از فیلم آهوی پیشونی سفید 3 / نیم بها شدن بلیط فیلم سینمایی تگزاس 2 در روزهای پایانی اکران

استقبال کودکان بافقی از فیلم آهوی پیشونی سفید 3 / نیم بها شدن بلیط فیلم سینمایی تگزاس 2 در روزهای پایانی اکران

این روزها سینما قدس آهنشهر میزبان کودکان علاقمند به فیلم سینمایی آهوی پیشونی سفید 3 می باشد و بسیار مورد استقبال آنان قرار گرفته است. به گزارش آفتاب بافق؛ مسئول سینما قدس آهنشهر با بیان اینکه اکران فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 چند روزی است که در سینما قدس آهنشهر آغاز شده است،افزود:  این فیلم […]

این روزها سینما قدس آهنشهر میزبان کودکان علاقمند به فیلم سینمایی آهوی پیشونی سفید 3 می باشد و بسیار مورد استقبال آنان قرار گرفته است.

به گزارش آفتاب بافق؛ مسئول سینما قدس آهنشهر با بیان اینکه اکران فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 چند روزی است که در سینما قدس آهنشهر آغاز شده است،افزود:  این فیلم هر صبح ساعت 10 روی پرده سینما قدس می رود و بسیار مورد توجه کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مهدها،آموزشگاه ها و مجموعه های برگزار کننده کلاسهای تابستانه و قرآنی و… می توانند جهت تهیه بلیط نیم بها با شماره تلفن 31453435 سینما قدس آهنشهر تماس بگیرید.

مسئول سینما قدس آهنشهر با اشاره به اینکه فیلم سینمایی تگزاس 2 تا 4 تیرماه اکران خواهد شد،خاطر نشان کرد: علاقمندان به تماشای این فیلم مهیج و کمدی می توانند در روزهای پایانی اکران این اثر، بلیط آن را بصورت نیم بها تهیه کنند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده