رفتن به بالا
  • جمعه - ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
  • کد خبر : ۸۰۷۱۵
  • چاپ خبر : حضور مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در محل برگزاری آزمون استخدامی گندله سه چاهون +تصاویر

حضور مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در محل برگزاری آزمون استخدامی گندله سه چاهون +تصاویر

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز به همراه جمعی از مدیران مجموعه با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی بافق از محل برگزاری آزمون استخدامی گندله سه چاهون بازدید نمود. به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز به همراه سید علی رضا میرطاهری سرپرست […]

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز به همراه جمعی از مدیران مجموعه با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی بافق از محل برگزاری آزمون استخدامی گندله سه چاهون بازدید نمود.

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز به همراه سید علی رضا میرطاهری سرپرست منابع انسانی و امور اجتماعی، مهدی طالعی سرپرست مالی و بازرگانی ، سید عباس سیف الهی سرپرست حراست با حضور در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق  مورد استقبال فتاحی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرجامی معاون وی قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار رضا فلاح مبارکه و همراهان از محل برگزاری آزمون و چگونگی آن بازدید و سپس در نشستی با مدیران این واحد  و شرکت برگزار کننده آزمون در محل سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن تشکر از تلاش های آنان پیرامون نحوه برگزاری آزمون و اقدامات انجام گرفته گفتگو کردند.

ابتدا عباس فتاحی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق  با بیان اینکه این مجموعه در برگزاری آزمون ها به ویژه کنکورها مجرب است،افزود: در سال های گذشته تمامی آزمون ها و کنکورها در دانشگاه ها انجام می گرفت، به همین دلیل این واحد در این زمینه مجرب شده است. اما اکنون چند سالی است به دلیل شیوه برگزاری آزمون ها این امر انجام نمی گیرد.

وی با اظهار خرسندی از همکاری با شرکت سنگ آهن مرکزی بافق برای برگزاری این آزمون تصریح کرد: از زمان برگزاری اولین جلسه در خصوص برگزاری آزمون، برنامه ریزی و اقدامات لازم انجام گرفت و روال کار با توجه به سابقه برگزاری کنکور در این محل به پیش رفت.

فتاحی امیدوار شد مسئولان مربوطه از برگزاری این آزمون راضی بوده و نوبت دوم آن نیز به خوبی انجام گیرد.

سپس رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق ضمن تشکر از تلاش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق و تیم وی به جهت برگزاری این آزمون گفت: شرکت سنگ آهن برای آنکه کمترین دخالت در برگزاری این آزمون، در خصوص چینش و پذیرش و گزینش نیروها داشته باشد،این مسئولیت را به دانشگاه آزاد محول نمود تا کمک کار شرکت باشد و بدون شک در آینده نیز اگر چنین آزمون های گروهی برگزار کنیم از دانشگاه آزاد کمک خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه شرکت سنگ آهن خواهان برقراری ارتباط و تعاملی دو طرفه با دانشگاه آزاد اسلامی است ،افزود: امیدواریم افرادی که در این آزمون موفق می شوند بتوانند به مجموعه صنعتی معدنی ما کمک کنند و در آینده، این روابط بیشتر و مستمر باشد.

فلاح مبارکه در پایان سخنان خود اعلام کرد: شرکت سنگ آهن آمادگی دارد تا هر گونه کمکی  به دانشگاه آزاد برای قوی شدن ارتباط بین دو مجموعه وجود دارد، انجام دهد.

در ادامه فیض مدنی مسئول شرکت برگزار کننده آزمون در سخنانی کوتاه بیان کرد: چگونگی برگزاری این آزمون روش درستی بود که از سوی شرکت سنگ آهن اتخاذ شد و به عقیده من این شرکت پس از برگزاری این امتحان بانک اطلاعاتی خوبی برای استفاده در دوره های بعدی خواهد داشت .

منیع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده