رفتن به بالا
  • جمعه - ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
  • کد خبر : ۸۰۷۴۹
  • چاپ خبر : پیام تبریک رئیس اداره صمت بافق به مناسبت روز ملی اصناف

پیام تبریک رئیس اداره صمت بافق به مناسبت روز ملی اصناف

به گزارش آفتاب بافق؛ ولی الله رنجبر رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت بافق در پیامی فرا رسیدن یکم تیرماه روز ملی اصناف را به تمامی صنوف شهرستان تبریک عرض نمود و از خدمات ارزنده آنان در پیشبرد امور مختلف تشکر کرد. متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحيم اولين روز از […]

به گزارش آفتاب بافق؛ ولی الله رنجبر رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت بافق در پیامی فرا رسیدن یکم تیرماه روز ملی اصناف را به تمامی صنوف شهرستان تبریک عرض نمود و از خدمات ارزنده آنان در پیشبرد امور مختلف تشکر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم

اولين روز از تيرماه به نام روز ملي اصناف نامگذاري شده است

این روز روزنه ای برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش های معنوی ،اجتماعی و اقتصادی این زحمتکشان عرصه کار و تلاش می باشد.

بدون شک نقش بی بدیل اصناف کشور  بر کسی پوشیده نیست ،  این تشکل مردمی در همه ادوار بوده و نقش موثر و تاثیرگذاری در کشور داشته و دارد، اصناف بعنوان بزرگترین بخش اقتصادی در کشور فعالیت می کند و با یک برنامه ریزی اصولی و مدون، از پتانسیل عظیم  آن  می توان برای بهبود فضای کسب وکار و اشتغال در کشور استفاده بهینه نمود .

از منظری دیگر برای داشتن اقتصادی سالم و پویا ، باید به بخش صنوف  تولیدی کشور توجه بیشتری شود و برای غلبه بر تحریم های ظالمانه دشمنان و جهت  حمایت بیشتر از تولیدات داخلی ، از ظرفیت این قشر استفاده شود .

اصناف متعهد و خدوم  شهرستان بافق در كنار پرداختن به فعاليتهاي اقتصادي و كسب و كار همواره در مسايل روز كشور و تحولات سياسي و اجتماعي و فرهنگي منطقه نقش آفريني كرده و از ديرباز با تبعيت از مقام عظمای ولایت و رهبري  و پايبندي به اصول و ارزشهاي ديني كارنامه و نام درخشاني را از خود بر جاي نهاده و همراه با مولفه هاي ارزشي همچون امانت، انصاف و عدالت بوده اند.

اينجانب با گراميداشت سال رونق تولید ،و پاسداشت ياد و خاطره شهيدان والامقام جامعه اصناف ، فرارسيدن یکم تیر ماه روز ملي اصناف را به تمامي صنوف شريف تبريک عرض نموده از تشريک مساعي و اقدامات ارزنده اصناف در پيشبرد امور مختلف بويژه همکاري مناسب براي تنظيم بازار تشکر وقدرداني مي نمايم ، موفقيت و تأييدات الهي را در راستاي خدمت به مردم عزيز و نظام مقدس جمهوري اسلامي براي اصناف محترم خواستارم .

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده