رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
  • کد خبر : ۸۰۹۲۵
  • چاپ خبر : طرح فروش اعتباری لوازم خانگی اسنوا یک طرح ملی است که در سراسر کشور انجام می گیرد
مسئول نمایندگی شرکت آسایش خرید بافق:

طرح فروش اعتباری لوازم خانگی اسنوا یک طرح ملی است که در سراسر کشور انجام می گیرد

به گزارش آفتاب بافق؛ در پی انتشار مطالبی طی دو روز گذشته در فضای مجازی پیرامون اعتراض به طرح فروش اقساطی کالای ایرانی در  شهرستان بافق، خبرنگار آفتاب بافق مصاحبه ای با آقابابایی مسئول نمایندگی شرکت آسایش خرید انجام داد که به استحضار مردم شریف شهرستان می رسد. آفتاب / طرح فروش اعتباری لوازم خانگی […]

به گزارش آفتاب بافق؛ در پی انتشار مطالبی طی دو روز گذشته در فضای مجازی پیرامون اعتراض به طرح فروش اقساطی کالای ایرانی در  شهرستان بافق، خبرنگار آفتاب بافق مصاحبه ای با آقابابایی مسئول نمایندگی شرکت آسایش خرید انجام داد که به استحضار مردم شریف شهرستان می رسد.

آفتاب / طرح فروش اعتباری لوازم خانگی چیست و چگونه انجام می شود؟

طرح فروش اعتباری لوازم خانگی اسنوا چندین سال است که در بانکهای عامل در حال انجام است و در این طرح مشتریان با ارائه درخواست از شرکت میتوانند نسبت به دریافت کارت اعتباری  خرید خود اقدام نمایند و کالاهای تولیدی شرکت اسنوا را از فروشگاه طرف قرارداد ما دریافت نمایند

آفتاب /  طی دو روز گذشته مطالبی در فضای مجازی مطرح شد علت آن چه بود؟

در ماه گذشته تعدادی از همشهریان از طرف ما به بانکهای عامل جهت دریافت کارت اعتباری خرید کالای ایرانی معرفی شدند ، مشتریان قبل از اینکه به بانک معرفی بشوند به فروشگاه عرضه محصولات راهنمایی می شوند تا در ابتدا نوع اجناس و قیمت اجناس را بررسی و حق انتخاب داشته باشند ضمن اینکه در این طرح قیمتها همه قیمتی است که شرکت برای  نمایندگی در نظر گرفته  و به هیچ عنوان نماینده نمیتواند بالاتراز قیمت اعلام شده کالا را به فروش رساند.

موردی هم که اتفاق افتاد مشتری قبل از خرید در دو نوبت با خانواده به فروشگاه عرضه محصولات مراجعه کرده و نوع کالا را انتخاب نموده و بعد از اطمینان از انتخاب جهت صدور کارت به بانک عامل معرفی شده است.

هیچ دلیلی برای ابطال کارت وجود نداشته ولی علی الظاهر مشتری درخواست خرید کالایی با برند خاصی از فروشگاه نموده که آن وجود نداشته و وی تصمیم به ابطال کارت می گیرد که پس از مراجعه به بانک کارت را باطل می کند.  ابطال کارت نیز مستلزم هزینه شده که این باعث ناراحتی مشتری و ایجاد موجی از تخریب بر علیه شرکت طی چند روز گذشته در فضای مجازی شد.

آفتاب / روند مراجعه مشتری به شرکت و نحوه معرفی به بانک عامل را توضیح دهید و آیا مشتری هزینه ای بابت تشکیل پرونده به شرکت پرداخت می نماید یا خیر ؟

طبق اطلاع رسانی که از طریق فضای مجازی ، سایتها و بیلوردهای سطح شهر انجام می شود هر شهروند که شرایط دریافت خدمات بانکی را داشته باشد می تواند از این طرح استفاده نماید و فردی که به شرکت مراجعه می کند قبل از معرفی به بانک عامل مبلغ 150 هزار تومان پرداخت می نماید که این مبلغ در زمان خرید کالا به موجودی کارت خرید اضافه می شود و شرکت هیچ هزینه ای بابت معرفی به بانک از مشتری نمی گیرد اما در چند روز گذشته اخبار کذب و دروغی از طرف فرد یا افرادی در گروههای مجازی مطرح شد که ما از طریق واحد حقوقی شرکت پیگیر این موضوع هستیم و در آینده ای نزدیک اهداف این افراد را اطلاع رسانی خواهیم نمود.

آفتاب/ استقبال از این طرح در شهرستان چگونه بوده ؟

علیرغم آنکه کمتر از یک ماه است این طرح در شهرستان بافق با همکاری بانکهای عامل فعال شده است اما استقبال بی نظیر بوده و حتی مواردی بود که خانواده ها با دریافت 3 تا 4 کارت اعتباری توانسته اند جهیزیه فرزند خود را کامل نموده و بصورت  اقساط پرداخت نمایند. خوشبختانه افرادی که تاکنون به فروشگاه طرف قرارداد مراجعه کرده اند همه راضی بودند،چرا که اگر ناراضی بود اقدام به دریافت کارت خرید کالا نمی کردند.

آفتاب/ و سخن پایانی ؟

طرح فروش اقساطی لوازم خانگی طرح بسیار خوبی است که به افرادی که قصد خرید کالایی را دارند و یا در صدد تهیه جهیزیه فرزندانشان هستند کمک می کند تا بتوانند بدون هیچ مسدودیتی در حساب، کالای مورد نیاز را تهیه و در اقساط 36 ماهه با کارمزد 15 درصد به بانک پرداخت  نمایند، این طرح یک طرح سراسری است و مختص یک شهرستان یا استان نیست و تنها نحوه اطلاع رسانی آن متفاوت است که ما در شهرستان بافق به نحو شایسته ای اطلاع رسانی کردیم.

از تمام همشهریان و هم استانی های عزیز  تقاضا دارم به مطالب کذبی که از طریق فضای مجازی مطرح می شود اهمیتی ندهند و از این طرح در جهت رفع نیازهای خانواده خود و تامین کالاهای اساسی  استفاده نمایند. توصیه می کنم قبل از اقدام به صدور کارت، اول کالاها را دیده و قیمتها را بررسی نمایند تا بعد از صدور کارت با مشکلی مواجه نشوند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده