رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
  • کد خبر : ۸۰۹۷۰
  • چاپ خبر : دوره‌های کوتاه‌مدت «هوش بهتر» در دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار می‌شود

دوره‌های کوتاه‌مدت «هوش بهتر» در دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار می‌شود

  عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق از برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت«هوش برتر» در این واحد دانشگاهی خبر داد.   به گزارش آفتاب بافق؛ مهدی اشرفی‌ بافقی با اعلام این خبر اظهار کرد: دوره‌های کوتاه‌مدت «هوش بهتر» برای محاسبه سریع ریاضیات در رده سنی نوجوانان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق برگزار می‌شود.   […]

 

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق از برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت«هوش برتر» در این واحد دانشگاهی خبر داد.

 

به گزارش آفتاب بافق؛ مهدی اشرفی‌ بافقی با اعلام این خبر اظهار کرد: دوره‌های کوتاه‌مدت «هوش بهتر» برای محاسبه سریع ریاضیات در رده سنی نوجوانان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق برگزار می‌شود.

 

وی افزود: استفاده از قدرت ذهن و محاسبه ریاضیات بدون استفاده از وسایل کمک محاسباتی و ایجاد خلاقیت و پویایی ذهن‌های برتر در کودکان و نوجوانان هدفی است که می‌توان در دوره‌های آموزشی «ذهن بهتر» به آن دست یافت.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه افزود: در هوش برتر به هیچ عنوان از ماشین‌حساب و وسایل کمک‌آموزشی استفاده نمی‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند با شرکت در دوره‌های آموزشی هوش برتر در سریع‌ترین زمان ممکن با محاسبات ذهنی فکر و اندیشه خود را ورزش دهند تا توانایی‌های مغز آنان افزایش یابد.

 

اشرفی بافقی تأکید کرد: علاقه‌مندان و نوجوانان بافقی می‌توانند با حضور در دوره آموزشی «هوش بهتر» به تکنیک‌های محاسبات ذهنی مسلط شوند و بخش عمده‌ای از محاسبات ریاضی و حساب‌ و کتاب‌های روزانه خود را به‌صورت ذهنی و بدون نیاز به ابزارهای کمکی نظیر ماشین‌حساب انجام دهند.

 

به گزارش آنا ایرانیان به‌طور عموم از نظر ضریب هوشی و قدرت محاسبات ذهنی در رده‌های بالایی از دانش و علوم ریاضی قرار دارند و اتحادیه بین‌المللی انجمن‌های ریاضی جهان با پیشنهاد کمیته بانوان انجمن ریاضی ایران، سال

گشت تولد مرحوم «مریم میرزاخانی»، ۱۲ ماه می(۲۲ اردیبهشت‌ماه) را «روز زنان در ریاضیات» در جهان نامگذاری کرده است.

منبع: خبرنگار خبرگزاری آنا در بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده