رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۶ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹
  • کد خبر : ۸۰۹۷۶
  • چاپ خبر : بازدید مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از مرکز جامعه معلولین و موسسه سرای رحمت +تصاویر

بازدید مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از مرکز جامعه معلولین و موسسه سرای رحمت +تصاویر

رضا فلاح مبارکه صبح امروز با حضور در مرکز جامعه معلولین و موسسه سرای رحمت بافق ضمن بازدید از این مجموعه ها،مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد. به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صبح امروز ابتدا با حضور در مرکز جامعه معلولین بافق طی ارائه […]

رضا فلاح مبارکه صبح امروز با حضور در مرکز جامعه معلولین و موسسه سرای رحمت بافق ضمن بازدید از این مجموعه ها،مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صبح امروز ابتدا با حضور در مرکز جامعه معلولین بافق طی ارائه گزارشی از سوی شاهپورزاده رئیس هیئت مدیره جامعه معلولین در جریان فعالیت ها،اقدامات وهمچنین مسائل ومشکلات قرار گرفت که از جمله درخواست عضویت مدیر عامل شرکت سنگ آهن بعنوان همیار افتخاری معلولین بود که مورد موافقت وی قرار گرفت.

رئیس هیئت مدیره جامعه معلولین بافق مهمترین مشکلات معلولان را اشتغال،مسکن و تهیه سبد غذایی عنوان کرد و خواهان مساعدت و توجه شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و دیگر ادارات شهرستان شد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق نیز با بیان اینکه کمک به معلولان وظیفه ای است که همه دستگاه ها باید به آن ورود کنند تا مسائل این قشر حل شود،افزود: شرکت سنگ آهن مرکزی بافق چون گذشته که نشان داده در زمینه کمک به معلولان فعال است،اکنون نیز در چهارچوب قوانین مساعدت خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: شرکت سنگ آهن مرکزی بافق امکاناتی دارد که مرکز جامعه معلولین می تواند طی درخواستی با هماهنگی شرکت در اختیار این مرکز قرار گیرد. همچنین مرکز مشاوره شرکت سنگ آهن به زودی راه اندازی خواهد شد و خانواده های معلولین نیز میتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

در حاشیه این دیدار رضا فلاح مبارکه با  حضور در جمع معلولین جویای کار به درخواست ها و مشکلات آنان گوش فرا داد و قول پیگیری لازم را داد.

در پایان مدیرعامل شرکت سنگ آهن  از قسمت های مختلف جامعه معلولین از جمله خانه نابینایان،کارگاه صنایع دستی، خیاطی، قالیبافی بازدید بعمل اورد.

رضا فلاح مبارکه در ادامه با حضور در مرکز جامع توانبخشی معلولان و سالمندان سرای رحمت بافق با حیدری مسئول این موسسه دیدار و گفتگو کرد.

حیدری در ابتدا ضمن تشکر از حضور مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و حمایت ها و مساعدت های وی به معلولین،به بیان مشکلات و مسائل این موسسه پرداخت و خواهان مساعدت این شرکت در بحث تهیه وسایل بازی برای ایجاد پارک کودک در محل ورودی این مرکز،احداث ساختمان سالمندان که نقشه آن آماده و در هفته بهزیستی عملیات اجرایی آن صورت می گیرد و نیز کمک در بحث هزینه های نگهداری معلولان شد.

مسئول موسسه سرای رحمت بافق در بحث هزینه نگهداری کودکان معلول با بیان اینکه تورم بسیار تاثیرگزار بوده است و اکنون در هر ماه برای هر کودک معلول مبلغی بالغ بر 1 میلیون و 700 هزار تومان هزینه می شود،افزود: این در حالی است که تنها 40 میلیون تومان از سوی بهزیستی پرداخت می شود و باقیمانده هزینه ها از محل مشارکت های مردم است. هزینه پوشاک،درمان، تهیه دارو و خوراک از جمله این موارد است.

در ادامه رضا فلاح مبارکه با بیان اینکه شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در چهارچوب مقررات به این مرکز کمک خواهد کرد،گفت: در بحث درمان معلولان یک پزشک عمومی از شرکت می تواند هفته ای یکبار برای معاینه و ویزیت کودکان معلول در این موسسه حضور یابد تا دغدغه ای در این مورد وجود نداشته باشد.

وی افزود: پیگیری لازم در بحث تهیه وسایل بازی کودکان و پارکت زمین بازی انجام خواهد گرفت.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده