رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۶ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
  • کد خبر : ۸۱۰۰۴
  • چاپ خبر : با پای پیاده نه، با دلی عاشق به سمت حرم یار / آغاز حرکت زائران پیاده رضوی در مسیر عاشقی +تصاویر

با پای پیاده نه، با دلی عاشق به سمت حرم یار / آغاز حرکت زائران پیاده رضوی در مسیر عاشقی +تصاویر

کاروان‌ پیاده حرم تا حرم بسیجیان بیت الرضا(ع) بافق عصر امروز نه با پای پیاده بلکه با دلی عاشق سفر خود را به سمت مشهد مقدس آغاز نمودند. به گزارش آفتاب بافق؛ شهر امروز عصر حال و هوای دیگری به خود گرفته بود. گویی عطری آشنا به مشام همگان رسیده بود. دل های عاشق همه […]

کاروان‌ پیاده حرم تا حرم بسیجیان بیت الرضا(ع) بافق عصر امروز نه با پای پیاده بلکه با دلی عاشق سفر خود را به سمت مشهد مقدس آغاز نمودند.

به گزارش آفتاب بافق؛ شهر امروز عصر حال و هوای دیگری به خود گرفته بود. گویی عطری آشنا به مشام همگان رسیده بود. دل های عاشق همه یک مسیر را می پیمایند و آنجا جایی نیست جز ” بیت الرضا (ع) بافق ” برای بدرقه بیست و هفتمین کاروان پیاده زیارتی سفر به سرزمین خورشید،مشهد مقدس…

زن و مرد،پیر و جوان همه با دل های بیقرار و سخت دلتنگ،چشمان به اشک نشسته در حالی که ذکر رضا رضا بر لب دارند به کاروان نزدیک می شوند تا نائب الزیارة آنان نیز باشند.

و چه سخت است حال دل این جماعت جامانده از سفر که غبطه میخورند بر قدم های فرد فرد این کاروان که بدون شک همه آنان دعوت شده حضرت عشق هستند.

خاطرم میان بغض‌های پیچیده در گلو و حرف‌های خفته در سینه پرسه می‌زد که به یکباره بیرق سبز یا رضا(ع) در چشمانم قاب می گیرد. یاد دَنگ‌دَنگ ساعت و بوی اسپند، یاد کبوترهای حرم و صحن‌های باصفای حرم، یاد رواق، گنبد، گل و گلدسته‌اش تمام حجم خیالم را به پنجره فولادش دخیل کرد و خاطرم را به خود آورد.شدم دلبسته جود و رأفتش و اینجا بود که طنین بی‌رمق تمام دلخستگی‌ها به آواز بی‌بدیل یک سفر بدل شد به آغاز یک السلام علیک، به آغاز یک یا رضا.

و کسی چه میداند حال دل کبوتران عاشقی که خود نه،بلکه منتخب شده اند برای پیمودن یک هزار و 18 کیلومتر برای وصال با حضرت عشق تنها برای عرض سلام و ارادت…

و به راستی جز عشق چه چیز دیگری می تواند این مسیر سخت گذر از بیایان ها را  برای آنان آسان کند.

آری باید چمدان‌های دل را بست و آن را با جاده عشق هم نوا کرد.

کاروان پیاده زیارتی بسیجیان بیت الرضا(ع) متشکل از 140 نفر، طی یک ماه با عبور از شهرهای بهاباد، طبس، فردوس، گناباد، تربت حیدریه به مشهدالرضا(ع) خواهد رسید.

عکس: عرفان مرشدزاده

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده