رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
  • کد خبر : ۸۱۱۴۷
  • چاپ خبر : مراسم افتتاحیه طرح هجرت برگزار شد +تصاویر

مراسم افتتاحیه طرح هجرت برگزار شد +تصاویر

مراسم افتتاحیه طرح هجرت با حضور مسئولین آموزش و پرورش شهرستان و ناحیه مقاومت بسیج به همراه ۲۰۰ نفر از دانش آموزان بسیجی خواهر و برادر در کانون شهید باهنر برگزار شد.. به گزارش آفتاب بافق؛ در این مراسم سرهنگ صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق هدف از برگزاری این طرح را غنی سازی اوقات […]

مراسم افتتاحیه طرح هجرت با حضور مسئولین آموزش و پرورش شهرستان و ناحیه مقاومت بسیج به همراه ۲۰۰ نفر از دانش آموزان بسیجی خواهر و برادر در کانون شهید باهنر برگزار شد..

به گزارش آفتاب بافق؛ در این مراسم سرهنگ صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق هدف از برگزاری این طرح را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با شرکت در عرصه های مرمت،بهسازی مدارس برشمرد.

وی در ادامه گفت: این طرح به منظور بکارگیری و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و شناسایی،هدایت و بکارگیری قابلیت ها،توانمندی ها وتجربیات و تخصص دانش آموزان و افزایش دلبستگی دانش آموزان به فضا های آموزشی،مشارکت دانش آموزان در حفظ و نگهداری فضاهای آموزشی و آشنا سازی دانش آموزان با فرهنگ کار و تلاش و فعالیت های گروهی دانست.

در این طرح که در تابستان صورت میگیرد دانش آموزان در گروه های ۱۰ نفری به مدت ۱۰ روز در مدارس به فعالیت هایی از قبیل رنگ آمیزی،تعمیر میز و نیمکت و بهسازی و مرمت سازی مدارس می پردازند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده