رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
  • کد خبر : ۸۱۱۹۰
  • چاپ خبر : علاقه،عزم جدی و اراده قوی سبب موفقیتم در مسابقات کشور و کسب مقام اول شد / برای موفقیت منتظر تشویق و حمایت فرد یا مجموعه ای نبودم
قهرمان کراس فیت کشور:

علاقه،عزم جدی و اراده قوی سبب موفقیتم در مسابقات کشور و کسب مقام اول شد / برای موفقیت منتظر تشویق و حمایت فرد یا مجموعه ای نبودم

زهرا برزگری ورزشکار بافقی که با شرکت در مسابقات کشوری ضمن کسب مقام اول رشته کراس فیت،رکورد آن را نیز توانسته بشکند،گفت: : کسی که علاقمند به ورزش است باید با عزمی جدی در این مسیر گام بردارد و منتظر تشویق و حمایت فرد یا مجموعه ای نباشد، چرا که همین علاقه و اراده قوی […]

زهرا برزگری ورزشکار بافقی که با شرکت در مسابقات کشوری ضمن کسب مقام اول رشته کراس فیت،رکورد آن را نیز توانسته بشکند،گفت: : کسی که علاقمند به ورزش است باید با عزمی جدی در این مسیر گام بردارد و منتظر تشویق و حمایت فرد یا مجموعه ای نباشد، چرا که همین علاقه و اراده قوی داشتن سبب پیشرفت و موفقیت آن خواهد شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ زهرا برزگری ورزشکار بافقی که سالیان سال است به دلیل علاقه زیاد به امر ورزش پرداخته است و توانسته با شرکت در مسابقات کشوری ضمن کسب مقام اول رشته کراس فیت،رکورد آن را نیز بشکند. وی پیرامون ورود و فعالیت خود در این رشته ورزشی گفت: علاقه زیاد من به ورزش سبب ورود به رشته بدنسازی شد و پس از 5 سال به ورزش رزمی در یزد مشغول شدم و در نهایت به آمادگی جسمانی و رشته کراس فیت که ترکیبی از حرکات قدرتی، استقامتی و هوازی است،پرداختم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بوکس و کراس فیت در سطح کشور و پیگیری برای شرکت در این دوره بیان کرد: برای حضور در این مسابقات باید آمادگی جسمی خود را بالا می بردم،بنابراین تمرینات خود را بی وقفه در باشگاه امپراطور بافق انجام میدادم. در گذشته هر دو دست من آسیب دیده بود و مچ دست من بسیار ضعیف شده بود به گونه ای که حین برداشتن وزنه بسیار اذیت می شدم، اما تمرین ها و حرکاتی که توسط مربی ام آقای شاهی انجام می دادم سبب رفع این مشکل شد تا آمادگی جسمانی من بالا برود و بتوانم در مسابقات کشوری حضور یابم.

برزگری با بیان اینکه آیتم هایی که در مسابقات عنوان کردند ناآشنا بودند و تمرینی در آن زمینه نکرده بودم اما چون مقاومت بدنم بالا رفته بود توانستم رکورد را بشکنم،افزود: در این مسابقه10 آیتم عنوان شد و مجموع زمان یک دقیقه و 50 ثانیه بود که توانستم در 33 ثانیه رکورد کشوری را بشکنم و مقام اول را کسب نمایم.ضمن آنکه رکورد قبلی من یک دقیقه و 3 ثانیه در اصفهان بود.

این ورزشکار موفق بافقی با توجه به آنکه هیچ گونه حمایتی از وی توسط فرد یا مجموعه ای برای شرکت در مسابقات کشوری انجام نگرفته است و همه با صرف هزینه شخصی بوده،تصریح کرد: کسی که علاقمند به ورزش است باید با عزمی جدی در این مسیر گام بردارد و منتظر تشویق و حمایت فرد یا مجموعه ای نباشد، چرا که همین علاقه و اراده قوی داشتن سبب پیشرفت و موفقیت آن خواهد شد.

برزگری با بیان اینکه با کمترین امکانات میتوان به این رشته ورزشی حتی در منزل پرداخت،گفت: بدنبال آن هستم تا در آینده یک باشگاه ورزشی داشته باشم.

وی در پایان ازهمسرم خود که او نیز ورزشکار است و در این مسیر همیشه وی را حمایت کرده و نیز تلاش های شاهی مربی خود تشکر و قدردانی کرد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده