رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹
  • کد خبر : ۸۱۱۹۳
  • چاپ خبر : افتتاح نمایشگاه عکس در هتل نیکان بمناسبت هفته صنعت و معدن +تصاویر

افتتاح نمایشگاه عکس در هتل نیکان بمناسبت هفته صنعت و معدن +تصاویر

همزمان با هفته صنعت و معدن نمایشگاه عکسی با موضوع ” پیدایش معدن چغارت ” در لابی هتل نیکان با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت. به گزارش آفتاب بافق؛ نمایشگاه عکسی از تصاویر قدیمی ” ابتدای پیدایش معدن چغارت ” به مناسبت هفته صنعت و معدن عصر امروز با […]

همزمان با هفته صنعت و معدن نمایشگاه عکسی با موضوع ” پیدایش معدن چغارت ” در لابی هتل نیکان با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش آفتاب بافق؛ نمایشگاه عکسی از تصاویر قدیمی ” ابتدای پیدایش معدن چغارت ” به مناسبت هفته صنعت و معدن عصر امروز با حضور مدیرعامل،مدیران،معاونین و سرپرستان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق و جمعی از مسئولین شهرستان در لابی هتل نیکان برگزار شد.

حبیب حسن زاده بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در این خصوص گفت: به مناسبت هفته صنعت و معدن و در جهت زنده کردن 50 سال تلاش،همت  و غیرت در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق، بر آن شدیم تا نمایشگاه عکسی را از این فترت و دوران مهم و عظیم به نمایش بگذاریم.

وی افزود: امیدواریم آنچه انجام گرفته یاد و خاطره ای برای کسانی باشد که در طول سالیان گذشته تلاش کردند و چرخ های صنعت و اقتصاد کشور را به گردش درآوردند و نقطه امیدی برای نسل ها و فرزندان خلف آنان باشد و اکنون که این مجموعه، دوران گذر از یک مجموعه معدنی به صنعتی را طی می کند، نقطه امیدی برای آنانی باشد که چرخ های صنعت را در طرح های آتی صنعتی به دست می گیرند و این نمایشگاه منتقل کننده خاطرات روزهای سخت و تعب پدران به فرزندانی است که ایمان و صلابت و سخت کوشی را از پدران خود به ارث برده اند .

گفتنی است عالیه نقیب الذاکرین در گفتگویی کوتاه بیان کرد:  شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از سال 42 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است و بیش از 50 سال است که کار در این شرکت انجام می گیرد و تصمیم گرفته شد تصاویری از این سالها که در بایگانی شرکت نگهداری می شد به نمایش بگذاریم.

وی یادآور شد:  بنا به دلایلی نتوانستیم تمامی عکس ها را به نمایش بگذاریم و در این نمایشگاه تنها 50 عکس که توسط همشهریان و علاقمندان به معدن جمع آوری شده و نیز عکس های کتاب پژوهشی معدن تلاش از آقایان مهندس راستار،اقتصادی و بازنشستگان سنگ آهن که جمعا بیش از 200 تا 300 عکس است جمع آوری شده است و هم اکنون  در بایگانی شرکت نگهداری می شود.

شایان ذکر است،این نمایشگاه از امروز 11 تیرماه به مدت 5 روز جهت بازدید علاقمندان دائر می باشد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده