رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
  • کد خبر : ۸۱۲۱۸
  • چاپ خبر : حضور مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در جمع زائران پیاده ثامن الحجج (ع) +تصاویر

حضور مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در جمع زائران پیاده ثامن الحجج (ع) +تصاویر

در ششمین روز از حرکت کاروان پیاده زائران بیت الرضا (ع) شهرستان بافق مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در محفل نورانی و با اخلاص آنها در روستای علی آباد بهاباد حضور یافت. به گزارش آفتاب بافق؛ به منظور تبرک و تیمن جستن از اخلاص و معنویت زائران کاروان پیاده ثامن الحجج […]

در ششمین روز از حرکت کاروان پیاده زائران بیت الرضا (ع) شهرستان بافق مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در محفل نورانی و با اخلاص آنها در روستای علی آباد بهاباد حضور یافت.

به گزارش آفتاب بافق؛ به منظور تبرک و تیمن جستن از اخلاص و معنویت زائران کاروان پیاده ثامن الحجج (ع) شب گذشته رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به همراه سید مصطفی فخر مدیر حوزه مدیرعامل،مهدی طالعی سرپرست معاونت مالی و بازرگانی و سیف اللهی  حراست شرکت در جمع صمیمانه کاروان پیاده بسیجیان بیت الرضا(ع) در حسینیه صاحب الزمان(عج) روستای علی آباد حضور یافتند.

در این برنامه مسئولان پس از حضور در جمع با اخلاص زائران پیاده بیت الرضا(ع) در مراسم قرائت دعای توسل و آئین روضه خوانی شرکت نمودند.

گفتنی است کاروان زائران پیاده امام هشتم در بیست و هفتمین سال متوالی از 6 روز پیش حرکت خود را از بیت الرضا(ع)  شهرستان بافق آغاز نموده و با 140 نفر از جوانان و بسیجیان پس از پیمودن مسیر 1180 کیلومتر به شهر مشهد خواهند رسید.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده