رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
  • کد خبر : ۸۱۲۴۶
  • چاپ خبر : شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق مجموعه ای ارزشمند و پرافتخار برای استان و کشور است
مدیر امور شعب بانک ملت استان یزد:

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق مجموعه ای ارزشمند و پرافتخار برای استان و کشور است

مدیر امور شعب بانک ملت استان یزد با بیان اینکه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق مجموعه ای ارزشمند و پرافتخار برای استان و کشور است،افزود: این حجم سرمایه گذاری و اشتغال در این منطقه برای ما افتخار و موجب خوشحالی است. به گزارش آفتاب بافق؛ کیوانی مدیر امور شعب بانک ملت استان یزد […]

مدیر امور شعب بانک ملت استان یزد با بیان اینکه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق مجموعه ای ارزشمند و پرافتخار برای استان و کشور است،افزود: این حجم سرمایه گذاری و اشتغال در این منطقه برای ما افتخار و موجب خوشحالی است.

به گزارش آفتاب بافق؛ کیوانی مدیر امور شعب بانک ملت استان یزد به همراه ضرغامی معاون اعتباری منطقه،عابدی رئیس حوزه،فلاحت مقدم رئیس بانک ملت شعبه بافق و رحیمی معاون وی پیش از ظهر دیروز با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت نگ آهن مرکزی ایران – بافق با رضا فلاح مبارکه دیدار و گفتگو کردند.

مدیر امور شعب بانک ملت استان یزد در ابتدای سخنان خود با تبریک انتصاب رضا فلاح مبارکه به سمت مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق گفت: این شرکت مجموعه ای ارزشمند و پر افتخار برای استان است وعلیرغم وجود شرکت ها و مراکز تولیدی،جایگاه ویژه ای دارد و ما هر آنچه در توان باشد برای همکاری و کمک به این مجموعه در زمینه امور بانکی انجام خواهیم داد.

وی این حجم سرمایه گذاری و اشتغال در این منطقه را موجب افتخار و خوشحالی دانست و افزود: زمانی کار مفهوم پیدا می کند که در جهت توسعه اقتصادی کشور گام برداشته شود.

کیوانی سال 98 را سال مبارزه اقتصادی با دنیا عنوان کرد که هر کس بر اساس مسئولیت اجتماعی خود باید در این زمینه نقشی موثر ایفا کند.

سپس رضا فلاح مبارکه ضمن تشکر از حضور مدیر امور شعب بانک ملت استان یزد و همراهان وی، با بیان اینکه تا کنون 2 هزار میلیارد تومان برای پروژه گندله سازی سه چاهون سرمایه گذاری شده است،گفت: اما این نیاز هنوز وجود دارد و ما نیازمند سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومانی هستیم.

وی با توجه به آنکه این پروژه 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و نیاز به کالاهایی برای تکمیل این طرح است،اظهار داشت: در این راستا کمک بانک را می طلبد و خواهان تعامل بیشتر این دو مجموعه در سال جاری که به نام رونق تولید می باشد ،هستیم.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق تصریح کرد: تکمیل چرخه تولید و افزایش ارزش افزوده در شهرستان سبب سوق یافتن سرمایه به سمت بانک هایی که بیشتر با این مجموعه همکاری و خدمات بهتری ارائه دادند،می شود.

وی با تاکید بر اینکه اکنون به همکاری بانک بسیار احتیاج داریم و انتظار بیشتری برای گذر و رسیدن به هدف که منجر به رونق تولید و آبادانی مملکت و کشور داریم، بیان کرد: چرا که این پروژه ای ملی است و واکنون بانک ملت میتواند خود را نشان دهد و این همکاری و همراهی در بهره برداری از پروژه افتخاری برای شرکت است.

شایان ذکر است،در این دیدار طالعی سرپرست امورمالی و بازرگانی شرکت و شفیعی مجری طرح گندله سازی سه چاهون نیز حضور داشتند و گزارشی از عملکرد خود بیان کردند.

 

شایان ذکر است،در این دیدار طالعی سرپرست امور بازرگانی شرکت و شفیعی مجری طرح گندله سازی سه چاهون نیز حضور داشتند و گزارشی از عملکرد خود بیان کردند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران -بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده