رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
  • کد خبر : ۸۱۳۲۳
  • چاپ خبر : نشست  مسئولین داروخانه های بافق با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

نشست مسئولین داروخانه های بافق با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

جلسه تعامل و همفکری مسئولین داروخانه های بافق  با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به جهت ایجاد و راه اندازی داروخانه  در شهرک آهنشهر برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه  تعامل و همفکری داروخانه داران با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به جهت ایجاد و راه […]

جلسه تعامل و همفکری مسئولین داروخانه های بافق  با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به جهت ایجاد و راه اندازی داروخانه  در شهرک آهنشهر برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه  تعامل و همفکری داروخانه داران با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به جهت ایجاد و راه اندازی داروخانه ای در شهرک آهنشهر روز گذشته با مسئولین داروخانه های بافق ،غلامرضا پور مدیر HSE،محمد زمان وحید رئیس بهداری آهنشهر و رئیس شرکت نسیم سلامت در دفتر مدیرعامل شرکت سنگ آهن برگزار شد.

رضا فلاح مبارکه در ابتدا ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، هدف از برگزاری این نشست را با توجه به خواسته عمومی پرسنل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق مبنی بر وجود درمانگاهی در شرکت و نیاز به ایجاد و راه اندازی داروخانه ای جهت ارائه خدمات دقیق تر و بهتر اظهار داشت : برای رفع نیازهای دارویی پرسنل و در آستانه بازنشستگی 2 تن از کارکنان متخصص در داروخانه شرکت، این نیاز را احساس نمودیم.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد داروخانه تنها به جهت ارائه هر چه بهتر و دقیق تر خدمات داروئی به کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق است،افزود: ما متولی سلامت پرسنل خود هستیم و در این راستا باید برای ارائه هر چه بهتر خدمات به آنان تلاش کنیم، این داروخانه برتری خاصی نسبت به دیگر داروخانه ها نخواهد داشت و طبق قوانین و ضوابط ایجاد و با شرکت همکاری خواهد داشت.

شایان ذکر است؛ در این نشست پس از بحث و تبادل نظر با داروخانه داران، تصمیمات و تدابیر لازم برای ایجاد داروخانه ای در شهرک آهنشهر انجام گرفت.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکز ی ایران -بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده