رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
  • کد خبر : ۸۳۵۷۱
  • چاپ خبر : بهره برداری از فاز دوم پروژه پارک کوثر بافق + تصاویر

بهره برداری از فاز دوم پروژه پارک کوثر بافق + تصاویر

فاز دوم پروژه پارک کوثر بافق به مناسبت هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیران کل دفتر امور روستایی و شوراها و دفتر فنی استانداری، فرماندار بافق و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش آفتاب بافق؛ سید علی نوروززاده شهردار بافق پیرامون این پروژه گفت: مساحت این […]

فاز دوم پروژه پارک کوثر بافق به مناسبت هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیران کل دفتر امور روستایی و شوراها و دفتر فنی استانداری، فرماندار بافق و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش آفتاب بافق؛ سید علی نوروززاده شهردار بافق پیرامون این پروژه گفت: مساحت این مجموعه 18 هزار و 500 متر است که سال گذشته عملیات احداث آن آغاز و امسال تکمیل شد و مورد استفاده مردم قرار می گیرد و این منطقه جزو محلات هدف در طرح بازآفرینی شهر است و مسیر ورودی به شهر بافق از سمت کرمان می باشد، با توجه به آنکه جاده بافق – نوق نیز به بهره برداری رسیده این میزان تردد بیشتر از قبل خواهد بود.

وی افزود: تلاش کردیم از گیاهان کم آبخواه در این مجموعه استفاده شود. بیش از 30 هزار متر مربع فضای پارکی طی 2 سال گذشته اضافه شده است.

نوروززاده برنامه ریزی برای امسال و سال آینده را ایجاد پارک،فضای سبز و پارکینگ برای درون محلات عنوان کرد و گفت: در این پارک ها وسایل ورزشی و مسیرهایی برای دوچرخه سواری و پیاده روی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است این پروژه با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری بافق شامل محوطه سازی،ساخت سرویس بهداشتی،تکمیل فضای سبز،نصب آلاچیق،تکمیل مبلمان و ساخت زمین بازی های ساحلی می باشد.

خبر: ن .رادمنش

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده