رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
  • کد خبر : ۸۳۵۸۲
  • چاپ خبر : افتتاح فاز دوم پروژه مرمت و بازآفرینی میدان خان بافق + تصاویر

افتتاح فاز دوم پروژه مرمت و بازآفرینی میدان خان بافق + تصاویر

به مناسبت هفته دولت، فاز دوم پروژه مرمت و بازآفرینی میدان خان بافق صبح امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیران کل دفتر امور روستایی و شوراها و دفتر فنی استانداری، فرماندار بافق و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش آفتاب بافق؛ شهردار بافق در این […]

به مناسبت هفته دولت، فاز دوم پروژه مرمت و بازآفرینی میدان خان بافق صبح امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیران کل دفتر امور روستایی و شوراها و دفتر فنی استانداری، فرماندار بافق و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش آفتاب بافق؛ شهردار بافق در این خصوص گفت: فاز دوم مرمت و و بازآفرینی میدان خان بافق شامل عملیات مرمت و بازآفرینی میدان خان شامل گچ کاری رواقها،ساخت دروازه ورودی از سمت امامزاده عبدالله(ع)،مرمت آجر کاری رواقها،اصلاح کف سازی و جداره سازی و کاهگل کاری رواق ها و همسان سازی درب های مغازه با اعتبار 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری بافق صورت گرفت است.

وی افزود: این امر حرکتی در جهت محور تاریخی میدان خان تا میدان امامزاده عبدالله(ع) است که تا یکسال آینده تکمیل خواهد شد و اجرای آن به عهده شهرداری و مصالح نیز از سوی اداره میراث فرهنگی تامین شد.

نوروززاده اضافه کرد: مرمت دیوارها،آبروها و ایمن سازی در زمان بارش باران،کف سازی ها نیز در حین کار انجام گرفت. با توجه به بستر ایجاد شده بخش خصوصی نیز تغییر کاربری مغازه ها و تبدیل به مغازه هایی با هدف گردشگری نموده است.

گفتنی است، با حضور مسئولین حاضر پروژه آبیاری کم فشار چاه کشاورزی شهید باهنر با اعتبار بالغ بر 8 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری بافق افتتاح شد.

خبر: ن.رادمنش

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده