رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
  • کد خبر : ۸۳۶۰۴
  • چاپ خبر : تداوم برنامه های فرهنگی نشانده پویایی جامعه است / آغاز به کار اولین جشنواره تئاتر شهرستانی نخل و آفتاب بافق
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق:

تداوم برنامه های فرهنگی نشانده پویایی جامعه است / آغاز به کار اولین جشنواره تئاتر شهرستانی نخل و آفتاب بافق

حسین ارجمند تداوم برنامه های فرهنگی را نشان دهنده پویایی جامعه دانست و بیان کرد:  برگزاری جشنواره های تئاتر در جامعه شور و نشاط خاصی را ایجاد و به تثبیت جایگاه تئاتر در بین مردم و توسعه آن کمک شایانی می کند. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم افتتاحیه اولین جشنواره تئاتر شهرستانی نخل و آفتاب […]

حسین ارجمند تداوم برنامه های فرهنگی را نشان دهنده پویایی جامعه دانست و بیان کرد:  برگزاری جشنواره های تئاتر در جامعه شور و نشاط خاصی را ایجاد و به تثبیت جایگاه تئاتر در بین مردم و توسعه آن کمک شایانی می کند.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم افتتاحیه اولین جشنواره تئاتر شهرستانی نخل و آفتاب بافق صبح امروز با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، فرمانده انتظامی و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان و هنرمندان در پردیس هنر بافق برگزار شد.

محسن شریعتی دبیر اولین جشنواره تتاتر شهرستان بافق در این مراسم گفت: برگزاری این جشنواره با هدف نشان دادن جایگاه تئاتر شهرستان است و اینکه چه اقداماتی باید در ادامه برای تقویت آن انجام گیرد.

وی ضمن تشکر از حمایت های رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق، قانعی رئیس انجمن هنرهای نمایشی و پورمنش بازرس انجمن  و دیگر عوامل برگزار کننده این جشنواره تاکید کرد: تئاتر یک نیاز است، چیزی شبیه به نان و باید تلاش کرد تا تئاتر از حالت فصلی بودن خارج شود و صرف اجرا در جنگ های شبانه و بهمن ماه نباشد و طول سال نیز آن را در دل مردم به جریان بیاوریم تا تاثیرگذار باشد.

شریعتی با بیان اینکه 12 اثر برای شرکت در جشنواره ثبت نام کردند،افزود:  با انصراف 2 اثر و بازبینی که انجام گرفت 7 اثر در جشنواره حضور یافت و برای اولین بار است این تعداد اثر نمایشی بطور همزمان آماده اجرا می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق نیز در این مراسم هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد تعالی و روحیه تعامل بین هنرمندان عنوان کرد و اظهار داشت:ما این اتفاق را به فال نیک میگیرم و امیدواریم این جشنواره تداوم داشته باشد.

وی تداوم برنامه های فرهنگی را نشان دهنده پویایی جامعه دانست و بیان کرد:  برگزاری جشنواره های تئاتر در جامعه شور و نشاط خاصی را ایجاد و به تثبیت جایگاه تئاتر در بین مردم و توسعه آن کمک شایانی می کند.

ارجمند در پایان از همکاری های فرمانداری،شهرداری و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به جهت برگزاری این جشنواره تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است؛ این جشنواره به مدت 3 روز از امروز دوشنبه 98/6/4 لغایت چهارشنبه 98/6/6 با اجرای هفت نمایش کلبه لیتونیا،پیش از شماره آخر،با دهانی پر از سیب،هیروت یک مرد تنها در جاده مه آلود،سندباد نامه به روایت شبانه های شهرزاد،فانوس،لوطیان مرد رند و کارگاه های آموزشی با عنوان نمایشنامه نویسی،بازیگری و کارگردانی تئاتر انجام خواهد گرفت.

خبر: ن.رادمنش

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده