رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
  • کد خبر : ۸۳۶۴۴
  • چاپ خبر : برگزاری میز خدمت در روستای باقرآباد +تصاویر

برگزاری میز خدمت در روستای باقرآباد +تصاویر

به مناسبت هفته دولت میز خدمت در روستای باقرآباد با حضور بخشدار،رئیس اداره صمت و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ پور امینی بخشدار بخش مرکزی بافق هدف از برگزاری میزهای خدمت در روستاها و شهرها را رو در رویی مستقیم مردم با مسئولین عنوان کرد و گفت:  هر […]

به مناسبت هفته دولت میز خدمت در روستای باقرآباد با حضور بخشدار،رئیس اداره صمت و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ پور امینی بخشدار بخش مرکزی بافق هدف از برگزاری میزهای خدمت در روستاها و شهرها را رو در رویی مستقیم مردم با مسئولین عنوان کرد و گفت:  هر چند در طول سال امکان ملاقات مردم با مسئولان در روزهای یکشنبه فراهم شده و ما موظف به پاسخگویی آنان هستیم.

وی با بیان اینکه در میزهای خدمت مسئولین به دیدار مردم در روستا یا مناطق مختلف از شهر می روند تا مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار دهند،افزود: در این نشست موضوعاتی که مطرح و حل نشده بود و مسائل جدید بیان شد که برخی از موضوعات با راهنمایی حل شد و آنان که نیاز به پیگیری داشت صورتجلسه و مصوب شد تا به دستگاه های مربوطه ابلاغ شود. با پیگیری ما و اعضای شورا و دهیاری روستا این موضوعات حل خواهد شد.

پور امینی عمده ترین مشکلات را موضوع برق شهرک جدید روستا عنوان کرد و اظهار داشت: تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شده،برای اجرای آن 120 میلیون تومان اعتبار نیاز بود که بخشی از محل بازگشت زمین های واگذاری بنیاد مسکن تامین شده بود و بخشی هزینه کنتور است و مابقی از محل اعتبارات شهرستان تامین خواهد شد.

بخشدار مرکزی در بحث قنوات و انتقال آب با سیستم نوین که مورد اختلاف با مالکین است،بیان کرد: مقرر شد بخشدار طی جلسه ای با نماینده موافقین و مخالفین و دستگاه های متولی این موضوع را مرتفع نماید.

وی همچنین در خصوص مشکل آنتن دهی روستا گفت:  این موضوع پیگیری و حل خواهد شد.

خبر: ن.رادمنش 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده