رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
  • کد خبر : ۸۳۶۶۴
  • چاپ خبر : تقدیر از پیشکسوت تئاتر شهرستان تا معرفی دو اثر به بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی / پایان کار جشنواره تئاتر نخل و آفتاب شهرستان بافق

تقدیر از پیشکسوت تئاتر شهرستان تا معرفی دو اثر به بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی / پایان کار جشنواره تئاتر نخل و آفتاب شهرستان بافق

جشنواره تئاتر نخل و آفتاب شهرستان بافق شب گذشته با انتخاب برگزیدگان در بخش های مختلف به کار خود پایان داد و از میان کارهای اجرا شده دو متن برای معرفی به بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی بدون الویت اعلام شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم اختتامیه اولین جشنواره تئاتر نخل و آفتاب شهرستان […]

جشنواره تئاتر نخل و آفتاب شهرستان بافق شب گذشته با انتخاب برگزیدگان در بخش های مختلف به کار خود پایان داد و از میان کارهای اجرا شده دو متن برای معرفی به بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی بدون الویت اعلام شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم اختتامیه اولین جشنواره تئاتر نخل و آفتاب شهرستان بافق شب گذشته با حضور محمود دهقان هراتی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد،اعضای شورای شهر،رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق،سید علی نوروززاده شهردار و حسین ارجمند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد برگزار شد و از بهترین های جشنواره در بخش های بازیگران زن و مرد،طراح صحنه،متن نمایش،کارگردانی تقدیر بعمل آمد.

هیئت داوران نخسین جشنواره تئاتر نخل و آفتاب شهرستان بافق از سید کاظم عباس زاده پیشکسوت تئاتر شهرستان به پاس چهار دهه تلاش بر صحنه اجرای نمایش و نیز حضور فعال و سبز ایشان در این جشنواره،لوح تقدیر و هدیه نقدی به وی تقدیم شد.

همچنین از بازیگر خردسال این دوره از جشنواره حدیث اسکندری به جهت حضور در نمایش هپروت یک مرد تنها در جاده مه آلود  با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی تشکر ویژه شد.

تقدیر ویژه از روح الله ناظمی به جهت نویسندگی متن نمایش فانوس به دلیل پرداختن به مسائل روز و واکاوی آسیب های اجتماعی با زبان نمایش با اهدای لوح تقدیر و هدیه غیر نقدی

در بخش طراحی صحنه هیئت داوران با در نظر گرفتن کارهای اجرا شده مقام سوم این بخش را به علی صمصامی برای نمایش پیش از شماره آخر با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی تقدیم داشت. علی محمد فلاح نیز موفق به کسب مقام دوم این بخش برای نمایش سندباد نامه به روایت شبانه های شهرزاد با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی شد.

هیئت داوران در بخشی طراحی لباس،دکور،گریم و موسیقی هیچ انتخابی نداشت.

بهترین بازیگر زن،هیئت داوران مقام اول این بخش را به خدیجه خلیلی برای نمایش پیش از شماره آخر،مقام دوم نفیسه حیدری نژاد از نمایش سندباد نامه به روایت شبانه های شهرزاد و مقام سوم را به نگار فخار و نگار طالعی از نمایش سندباد نامه به روایت شبانه های شهرزاد با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی تقدیم کرد.

در بخش بهترین بازیگر مرد، مقام سوم این بخش مشترک به مهدی درویش از نمایش سندباد نامه به روایت شبانه های شهرزاد و علی طالعی از نمایش لوطیان مرد رند با اهدای تقدیر و هدیه نقدی داده شود. مقام دوم نیز بصورت مشترک به علی محمد فلاح برای نمایش با دهانی پر از سیب و روح الله ناظمی برای نمایش فانوس با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی داده شد. هیئت داوران برای مقام اول این بخش انتخابی نداشت.

در بخش بهترین کارگردان،هیئت داوران برای مقام اول کارگردانی هیچ انتخابی نداشت اما علی صمصامی کارگردان نمایش پیش از شماره آخر مقام دوم و علی محمد فلاح کارگردان نمایش سندباد نامه به روایت شبانه های شهرزاد حائز مقام سوم شد که با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی از آنان تقدیر شد.

انتخاب متن، هیئت داوران به سیل تشویق هنرمندان بومی جهت تولید متون نمایشی از متنهای شرکت کننده انتخابی نداشت و به همین دلیل از روح الله ناظمی برای متن نمایش فانوس تقدیر ویژه به عمل آورد.

هیئت داوران همچنین از میان کارهای اجرا شده دو متن نمایش پیش از شماره آخر به کارگردانی علی صمصامی و سندباد نامه به روایت شبانه های شهرزاد به کارگردانی علی محمد فلاح را به بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی بدون الویت بندی معرفی می کند.

گفتنی است؛ محمد رضا ابوالحسنی،محمد رضا امیرخانی و محمد محمد سیفی به عنوان داوران جشنواره از استان حضور داشتند.

خبر: ن.رادمنش
عکس: م.تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده