رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
  • کد خبر : ۸۴۸۳۸
  • چاپ خبر : اجرای نمایش ” شب غریبانه ” توسط گروه تعزیه خادم الزهرا(س) بافق +تصاویر

اجرای نمایش ” شب غریبانه ” توسط گروه تعزیه خادم الزهرا(س) بافق +تصاویر

بزرگترین تعزیه میدانی استان یزد شب گذشته در روستای مبارکه با اجرای نمایش ” شب غریبانه ” توسط گروه تعزیه خادم الزهرا(س) بافق و با همکاری دهیاری و شورای اسلامی مبارکه برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، همزمان با شب سیزدهم ماه محرم ؛ بزرگترین تعزیه میدانی استان با اجرای گروه تعزیه خادم الزهرا(س) شهرستان […]

بزرگترین تعزیه میدانی استان یزد شب گذشته در روستای مبارکه با اجرای نمایش ” شب غریبانه ” توسط گروه تعزیه خادم الزهرا(س) بافق و با همکاری دهیاری و شورای اسلامی مبارکه برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، همزمان با شب سیزدهم ماه محرم ؛ بزرگترین تعزیه میدانی استان با اجرای گروه تعزیه خادم الزهرا(س) شهرستان بافق عصر دیروز در روستای مبارکه جنب مرکز بهداشت برگزار شد.

منصور رحیمی کارگردان این گروه نمایشی گفت: در این نمایش مذهبی 80  نفر از هنرمندان ایفای نقش کردند و توانستند گوشه ای از ایثار، فداکاری و از جان گذشتگی را در واقعه عظیم کربلا به تصویر بکشند.

وی ضمن تشکر از همکاری صمیمانه دهیاری و شورای اسلامی مبارکه با درخواست از مسئولین بافق برای ثبت ملی این تعزیه بزرگ میدانی،اظهار کرد: ما می توانیم با کمک امام جمعه بافق،فرمانداری،شهرداری و‌ شورای شهر این تعزیه میدانی را همانند شهرستان های کاشان،بیرجند‌ و اصفهان ثبت ملی کنیم.

رحیمی افزود: به لطف اهل بیت (ع) و زحمات گروه تعزیه خادم الزهرا(س) و استقبال بیش از 3 هزار نفر مردم ولایت مدار توانستیم تعزیه را به بهترین شکل اجرا کنیم.

این کارگردان گروه نمایشی در پایان سخنان خواهان حمایت و توجه بیشتر مسئولین شد و از آقایان علیزاده و قاسم غفاری و ‌همه عزیزانی که در امر برگزاری این مجلس تعزیه وی را یاری نمودند، تشکر و‌ قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده