رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
  • کد خبر : ۸۵۹۳۹
  • چاپ خبر : زنگ ” مهر عاطفه ها ” در آموزشگاه شهید انغوزه ای مبارکه طنین انداز شد

زنگ ” مهر عاطفه ها ” در آموزشگاه شهید انغوزه ای مبارکه طنین انداز شد

به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش شهرستان بافق و در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند برای فراهم نمودن شرایط مساعد ادامه تحصیل آنان،صبح امروز زنگ ” مهر عاطفه ها ” در آموزشگاه شهید انغوزه ای مبارکه طنین انداز شد. به گزارش آفتاب بافق؛ زنگ مهر عاطفه ها صبح امروز با حضور […]

به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش شهرستان بافق و در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند برای فراهم نمودن شرایط مساعد ادامه تحصیل آنان،صبح امروز زنگ ” مهر عاطفه ها ” در آموزشگاه شهید انغوزه ای مبارکه طنین انداز شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ زنگ مهر عاطفه ها صبح امروز با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)،رئیس اداره آموزش و پرورش،اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان،رئیس اداره تبلیغات اسلامی،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی،بخشدار،رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و جمعی دیگر از مسئولان،مدیران آموزشگاه و دانش آموزان در آموزشگاه شهید انغوزه ای مبارکه طنین انداز شد.

در ابتدای این مراسم رئیس اداره آموزش و پرورش بافق ضمن خوش آمدگویی از حضور مسئولان حاضر تشکر نمود.

سپس حجت الاسلام روحانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بافق در این مراسم بخشندگی و سخاوت را از صفات پروردگار عنوان کرد و گفت: خداوند متعال سخاوتمندی و سخاوتمندان را دوست دارد. کمک به همنوعان سبب ایجاد محبت و نزدیکتر شدن انسان ها به یکدیگر و ایجاد اتحاد و انسجام می کند.

روحانی با بیان اینکه کمک به همنوعان سبب ایجاد شادمانی دسته جمعی می شود،افزود: انفاق و کمک به همنوعان از صفات الهی است که پیامبران نیز مروج آن بودند.

وی از جمله وظایف والدین نسبت به فرزندان را آموزش مفاهیم دینی به آنان دانست و اظهار کرد: خانواده،دانش آموز و آموزش و پرورش باید با همکاری و تعامل یکدیگر از لحظه به لحظه دوران مدرسه برای آموزش و یادگیری مفاهیم دینی و علم و دانش روز به دانش آموزان استفاده کنند تا در آینده مدیران معتقد و متدین و دانشمندی پرورش یابد.

در این مراسم با بیان اینکه بخشندگی،مهربانی و حس هم نوع دوستی و نیکوکاری را باید تمرین و مشق کرد تا در وجود دانش آموزان نهادینه شود.

گفتنی است؛ در این مراسم دانش آموزان با مشارکت مسئولان با دستان سخاوتمندانه خود کمک های نقدی خود را برای یاری دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.

خبر: ن.رادمنش

 

عکس: عبدالله تقی زاده

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده