رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
  • کد خبر : ۸۸۹۴۳
  • چاپ خبر : بازدید فرماندهی نیروی انتظامی از موسسه خیریه جامعه معلولین بافق

بازدید فرماندهی نیروی انتظامی از موسسه خیریه جامعه معلولین بافق

بمناسبت روز جهانی معلولان  فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بافق به همراه  چند تن از پرسنل از جامعه معلولین بافق بازدید نمودند. به گزارش آفتاب بافق؛ سرگرد شهرام طولابی نژاد در بدو ورود با حضور در دفتر موسسه با رئیس هیات مدیره موسسه به گفتگو نشست. شاهپورزاده در این دیدار ضمن خیر مقدم  گزارشی از اهداف […]

بمناسبت روز جهانی معلولان  فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بافق به همراه  چند تن از پرسنل از جامعه معلولین بافق بازدید نمودند.

به گزارش آفتاب بافق؛ سرگرد شهرام طولابی نژاد در بدو ورود با حضور در دفتر موسسه با رئیس هیات مدیره موسسه به گفتگو نشست. شاهپورزاده در این دیدار ضمن خیر مقدم  گزارشی از اهداف ،اقدامات وفعالیت های  این موسسه اشاره نمود که از آن جمله راه اندازی مرکز حرفه آموزی پسران ذهنی بالای ۱۵ سال،مرکز مراقبتی و توانبخشی در منزل،مرکز دستان پرتوان و وطرح سی بی آر می باشد. (CBR) روستایی

در ادامه فرمانده انتظامی بافق ضمن ابراز خرسندی از این دیدار قول مساعد پیگیری در برخی امور مربوط به معلولین از جمله مناسب سازی اماکن نیروی انتظامی ،تسهیل در اخذ گواهینامه برای معلولین در شهرستان وهمچنین بررسی آمار و علل معلولیت های مربوط به تصادفات را داد.

همچنین مقرر شد پلیس راهور بافق با اشخاصی که در محل پارک ویژه معلولین خودروی خود را پارک می کنند، برابر قانون رفتار کند .

در پایان  طولابی نژاد و همراهان از کارگاههای خیاطی ،قالیبافی ودستان پرتوان بازدید نمودند.

منبع: روابط عمومی جامعه معلولین بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده