رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
  • کد خبر : ۹۰۹۰۳
  • چاپ خبر : قهرمانان دوران دفاع مقدس،مهمان پرده نقره ای در سینما قدس آهنشهر / اکران ویژه فیلم ” 23 نفر ” برای آزادگان شهرستان و شرکت سنگ آهن

قهرمانان دوران دفاع مقدس،مهمان پرده نقره ای در سینما قدس آهنشهر / اکران ویژه فیلم ” 23 نفر ” برای آزادگان شهرستان و شرکت سنگ آهن

  همزمان با آغاز اکران فیلم سینمایی “23 نفر” در سینما قدس آهنشهر، آزادگان دوران دفاع مقدس شهرستان و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق امشب همراه خانواده های گرامی خود میزبان پرده نقره ای سینما برای تماشای این فیلم شدند. به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه در این برنامه ضمن تشکر از […]

 

همزمان با آغاز اکران فیلم سینمایی “23 نفر” در سینما قدس آهنشهر، آزادگان دوران دفاع مقدس شهرستان و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق امشب همراه خانواده های گرامی خود میزبان پرده نقره ای سینما برای تماشای این فیلم شدند.

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه در این برنامه ضمن تشکر از روابط عمومی شرکت سنگ آهن و مسئول سینما قدس آهنشهر،با اظهار خرسندی از حضور در جمع آزادگان شهرستان و شرکت گفت: شجاعت،از خود گذشتگی،فداکاری، تحمل رنج بسیار زیاد شما آزادگان در دوران اسارت و تسلیم نشدن؛ شکوه ایستادگی و استقامت بود.

وی افزود: شما آزادگان با تمام توان و جوانمردی در مقابل مستکبران ایستادگی کردید و با تحمل رنج زندان و شکنجه، بر سر عهد و پیمان خود ایستادید.

مسئول سینما قدس آهنشهر نیز در ابتدای این برنامه ضمن خوش آمد گویی به یادگاران هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: فیلم 23 نفر روایت ایثار و شجاعت شما قهرمانان است و هدف از پخش آن یادآوری خاطرات دوران سخت اما عزت آفرین شما و بازگویی مردانگی و حماسه‌ ملی که با ایمان به ارمغان آوردید و در دنیا نظیر ندارد به نسل امروز است.

گفتنی است، فیلم سینمایی ” 23 نفر” بخشی از اتفاقات دوران هشت ساله دفاع مقدس و اسارت رزمندگان اسلام و آزادگان سرافراز را روایت می کند؛ داستان فیلم درباره ۲۳ نوجوان رزمنده است که در خلال عملیات آزادسازی خرمشهر به اسارت عراق درمی آیند و رژیم بعث عراق سعی می کند از حضور آنها بهره برداری تبلیغاتی کند و با ظاهرسازی تلاش کند که جنایت های خود را تطهیر کند. در نهایت اما آن ۲۳ نفر، با مقاومت خود نقشه های دشمن را نقش بر آب می کنند. این ۲۳ نفر پس از سال ها اسارت، همراه با سایر اسرای ایرانی آزاد می شوند و به میهن بازمی گردند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده