رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
  • کد خبر : ۹۲۲۷۱
  • چاپ خبر : راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه ملی در سطح جهانی و بین المللی /  تشویق اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن
امام جمعه بافق:

راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه ملی در سطح جهانی و بین المللی / تشویق اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

حجت الاسلام سلیمانی راهپیمایی 22 بهمن را پشتوانه ملی در سطح جهانی و بین المللی دانست و تاکید کرد: باید اقشار مختلف مردم را تشویق به حضور در راهپیمایی کنیم، راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه ملی در سطح جهانی و بین المللی است و باید حضور گسترده داشت که این برگ برنده ای برای ما خواهد […]

حجت الاسلام سلیمانی راهپیمایی 22 بهمن را پشتوانه ملی در سطح جهانی و بین المللی دانست و تاکید کرد: باید اقشار مختلف مردم را تشویق به حضور در راهپیمایی کنیم، راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه ملی در سطح جهانی و بین المللی است و باید حضور گسترده داشت که این برگ برنده ای برای ما خواهد بود.

به گزارش آفتاب بافق؛ نشست هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی 22 بهمن ماه در شهرستان بافق صبح امروز با حضور امام جمعه،فرماندار،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و کمیته های ستاد دهه فجر در دفتر امام جمعه بافق برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق ابتدا با درود به روح مطهر امام راحل (ره) و شهدای صدر اسلام تا کنون به ویژه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای مقام معظم رهبری (مد ظلة العالی ) نمود.

سید علیرضا سلیمانی راهپیمایی 22 بهمن را بزرگترین جشن ملی مردم ایران دانست و گفت: این راهپیمایی نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و 22 بهمن امسال جایگاه ویژه ای بخاطر تقارن آن با چهلمین روز شهادت سردار دلها دارد و حضور مردم زمینه ساز حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

وی 22 بهمن را روز وحدت و همدلی آحاد مردم عنوان کرد و افزود: همه مردم از سلایق و جناح های سیاسیدر این مراسم حضور خواهند یافت و علت آنکه کشور ما در جهان حرفی برای گفتن دارد، پیروزی آن در برابر استکبار جهانی است. شهادت سردار سلیمانی و دفاع مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری (مد ظلة العالی ) ایجاد می کند تا ما وظایف خود را به خوبی انجام داده و امیدواریم همه در این راه موفق باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه 6 راهپیمایی در شهرستان بافق برگزار می شود،اعلام کرد: این مراسم در شهر بافق، روستاهای قطرم،شادکام،سبزدشت و گزستان طبق اطلاعیه بخشداری برگزار می شود.

در ادامه این جلسه کمیته های ستاد دهه فجر گزارشی از فعالیت ها و برنامه های انجام گرفته در ایام دهه فجر ارائه کردند.

سپس فرماندار بافق با توجه به آنکه برخی افراد بدنبال زیر سوال بردن دستاوردهای نظام هستند، آماری از امید زندگی، مرگ و میر نوزادان و مادران حین زایمان و عمران و آبادی در روستاها بیان کرد و افزود: پیش از انقلاب امید به زندگی در کشور 46 سال بوده و اکنون در خانم ها 74 و آقایان به 72 سال رسیده که از میانگین دنیا بالاتر است. درصد مرگ و میر نوزادان و مادران حین زایمان اکنون به زیر یک درصد رسیده است، آخرین امکانات در کشورهای فوق پیشرفته در ایران نیز وجود دارد و ما یکی از کشورهای پیشرفته در عرصه پزشکی هستیم. بالای 90 درصد از روستاهای کشور که بیش از 10 نفر ساکن هستند از جاده آسفالت برخوردار هستند و در برخی استان ها مانند یزد 100 درصد است و روستاهای بالای 5 خانوار جاده آسفالت دارند.

وی با بیان اینکه تحریم ها موانعی را ایجاد کرد اما مانع پیروزی و موفقیت ما نشد،اظهار داشت: در کارخانجات و صنایع با رفتن به سمت مهندسی معکوس و قطعه سازی نه تنها به تولید خودکفا رسیدیم بلکه صادر کننده قطعات با کیفیت بالا شده ایم.

زاده رحمانی ابا اشاره به اینکه در هر مناسبتی شاهد افتتاح یا آغاز چندین پروژه در شهرستان بافق هستیم،گفت: علیرغم آنکه سال 98 بسیار سخت به لحاظ مالی بود اما در هفته گذشته 40 درصد تخصیص بودجه ها برای دستگاهها آمده تا صرف کارهای عمرانی شود.

امام جمعه بافق نیز در این نشست اهم مشکلات را اقتصادی عنوان کرد و گفت: این موضوع مردم را تحت فشار قرار داد اما اگر شهر بافق را با دیگر شهرهای استان مقایسه کنیم از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و است.

وی وظیفه مسئولان را تلاش برای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن ادانست و تصریح کرد: کشور ما رشد کرده است ،وضعیت شهر نسبت به قبل انقلاب قابل مقایسه نیست و در همه حوزه ها اعم از بهداشت و درمان، آموزش، مبلمان شهری و… پیشرفت داشته ایم.

حجت الاسلام سلیمانی راهپیمایی 22 بهمن را پشتوانه ملی در سطح جهانی و بین المللی دانست و تاکید کرد: باید اقشار مختلف مردم را تشویق به حضور در راهپیمایی کنیم، راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه ملی در سطح جهانی و بین المللی است و باید حضور گسترده داشت که این برگ برنده ای برای ما خواهد بود.

وی تقارن راهپیمایی 22 بهمن با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را دارای اثراتی مثبت نه تنها در این مراسم که در کنار صندوق های رأی دانست.

خبر: ن.رادمنش

عکس: م.تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده