رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
  • کد خبر : ۹۲۳۳۸
  • چاپ خبر : اجرای طرح شهید برونسی و شهید کریمی در پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق
با هدف حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید؛

اجرای طرح شهید برونسی و شهید کریمی در پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

  طرح شهید برونسی و شهید کریمی با هدف حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید در پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق اجرا شد.   به گزارش آفتاب بافق؛ طرح شهید برونسی و شهید کریمی با هدف حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید از سوی بسیج کارگری شهرستان […]

 

طرح شهید برونسی و شهید کریمی با هدف حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید در پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق اجرا شد.

 

به گزارش آفتاب بافق؛ طرح شهید برونسی و شهید کریمی با هدف حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید از سوی بسیج کارگری شهرستان بافق در پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی با حضور رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت،رضایی پور فرمانده بسیج کارگری،فخری بافقی جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) و جمعی از بسیجیان شب گذشته در مسجد فاطمیه آهنشهر برگزار شد.

فخری بافقی جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره امام راحل(ره) و همه شهدا بویژه شهدای شرکت سنگ آهن مرکزی،از حضور مدیرعامل شرکت،فرمانده بسیج کارگری و بسیجیان در برنامه حلقه های صالحین و اجرای طرح شهید برونسی و شهید کریمی تشکر کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و نامگذاری سال 98 به رونق تولید، بیان کرد: ماموریتی از سوی بسیج کارگری کل کشور به بسیج کارگری شهرستان و خاصه پایگاه های زیر مجموعه آن برای حمایت از کالای ایرانی و تلاش به جهت تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب داده شده است که امیدواریم در این مسیر موفق عمل کنیم.

سپس مدیر عامل شرکت سنگ آهن با تبریک دهه مبارک فجر و تشکر از فرمانده بسیج کارگری برای ایجاد هماهنگی بین پایگاه های بسیج کارگری و فخری بافقی جانشین پایگاه نبی اکرم(ص) ، با معرفی شهید برونسی که به شغل کارگری مشغول بوده و در جنگ نیز حضور داشته و اکنون وی را نماد کارگری قرار داده اند و این طرح را با نام این شهید اجرا شده است،خاطر نشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی مردم با شغل های مختلف در کنار یکدیگر قرار داشتند و مقابل دشمن ایستادند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 98 به رونق تولید،این امر هر ساله را از سوی مقام معظم رهبری هدفمند دانست و افزود: نامگذاری سال ها با عنوان های مختلف براساس دغدغه هایی است که طی سال به دفتر مقام معظم رهبری ارسال می شود. امسال که به نام رونق تولید است باید تمام آحاد جامعه کمک به تولید بهتر در هر بخش نسبت به سال گذشته کنند.

فلاح با بیان اینکه جنگ تمام نشده بلکه نوع مبارزه تغییر کرده است،گفت: امروز سنگر ما کارخانه ماست و همه در کنار یکدیگر اعم از مهندس،تکنسین و کارگر تلاش برای تولید بهتر در چرخه فولاد می کنیم تا کمک به رونق تولید در جامعه شود.

وی با تاکید به هوشیاری در برابر شایعات، تصریح کرد: بسیجیان باید در این زمینه هوشیارانه تر عمل کنند و مانع از بازگویی مطالبی شوند که لطمه به تولید می زند.

مدیر عامل شرکت همه را موظف دانست تا به سهم خود کمک به تولید بهتر و رفع دغدغه مسئولین نظام کنند، اظهار داشت: خوشبختانه برنامه تولید مجموعه سنگ آهن مطابق برنامه انجام می گیرد و برنامه های تعریف شده گام به گام اجرا می شود.

وی ادامه داد: تا جایی که می شود باید هزینه های مصرفی را کاهش داد و از سویی باید راههای افزایش درآمد را ایجاد کرد.

فلاح مبارکه با اشاره به اینکه دشمن با تحریم مانع از صادرات و مبادلات ارزی و فروش نفت ما شده است، اظهار داشت: در این شرایط اگر از کالاهای داخلی حمایت و مصرف کنیم، مانع از بیکاری کارگر ایرانی شده ایم. باید همه حس هم افزایی را داشته باشیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود در بحث کارخانه گندله سازی با توجه به آنکه پروژه 36 ماهه است و در 20 بهمن 98 پایان این زمان تعیین شده است،افزود: طی صحبت با شفیع مدیر پروژه گندله سازی که مجری گندله سازی گل گهر و گوهر زمین در کرمان نیز بوده است، بیان داشت که این طرح ها یکسال دیرتر از زمان مقرر راه اندازی شده اما گندله سازی سه چاهون با راه اندازی در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال آینده 2.5 میلیون تن گندله برای فروش خواهد داشت و این باعث سوددهی برای مجموعه،شهر،استان و کشور می شود.

فلاح با بیان اینکه برخی از روی ناآگاهی اعلام به تعطیلی این پروژه می کنند،گفت:  1500 نفر شبانه روز در سایت مشغول به کار هستند و پیشرفت آن 91.9 درصد پیشرفت فیزیکی است و 63 درصد پیشرفت ریالی دارد، این در حالی است که در 7 اسفند 97 پیشرفت فیزیکی پروژه 75 درصد و پیشرفت ریالی آن 48 درصد بود. در هر پروژه ای 25 درصد آغازین کار که مربوط به دریافت مجوز و زمین است نمودی ندارد،میانه کار نیز به نظر می رساند که کار پایان یافته اما اینگونه نیست،25 درصد آخر نیز شیب ملایم است.

وی تاکید کرد: این پروژه ارزش افزود بسیاری به شهر می دهد و جهش بسیاری خوبی در درآمدها ایجاد می کند.

فلاح مبارکه همدلی امروز در مجموعه را سبب انجام کارهای بزرگتر در آینده عنوان کرد و افزود: اگر همدلی امروز ادامه داشته باشد می توان کارهای بزرگتری انجام داد، مدیرهای آینده شرکت از دل همین مجموعه بیرون می آیند پس باید به آنان فرصت داد.

همچنین حجت الاسلام واعظی در این برنامه با اشاره به 4 رکنی که مقام معظم رهبری برای این انقلاب بیان کرده است،گفت: مسئله اول استقلال است و خوشبختانه در کشوری زندگی می کنیم که استقلال سیاسی داریم و کسی نمی تواند به زور حرفی را به این ملت تحمیل کند و این به برکت شهیدان است.

وی دومین رکن را آزادی دانست که همه مردم در انتخابات می توانند آزادانه به فرد مورد نظر رأی دهند و افزود: مسئله سوم خودباوری است و چهارم پیشرفت است که کشور ما در تمامی عرصه ها موفقیت های بسیاری کسب کرده و رشد نموده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی قدرت،ثروت و شهوت را سه آفت از نگاه ایشان عنوان کرد که اگر انسان را گرفتار خود کند از فضاهای خلاقی دور می کند،امیدوار شد همه با الگوگیری از این شهید به وظایف خود عمل کنیم.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایرا ن- بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده