رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳
  • کد خبر : ۹۲۳۶۵
  • چاپ خبر : تب و تاب انتخابات هئیت مدیره شرکت تعاونی مسکن کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق  + تصاویر
هم اکنون؛

تب و تاب انتخابات هئیت مدیره شرکت تعاونی مسکن کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق + تصاویر

  انتخابات هئیت مدیره شرکت تعاونی مسکن کارکنان سنگ آهن مرکزی ایران – بافق هم اکنون با استقبال پرشور سهامداران در حال برگزاری است. به گزارش آفتاب بافق؛ سید ابراهیم طیبی رئیس مجمع برگزاری انتخابات هئیت مدیره شرکت تعاونی مسکن کارکنان سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب گفت: این انتخابات […]

 

انتخابات هئیت مدیره شرکت تعاونی مسکن کارکنان سنگ آهن مرکزی ایران – بافق هم اکنون با استقبال پرشور سهامداران در حال برگزاری است.

به گزارش آفتاب بافق؛ سید ابراهیم طیبی رئیس مجمع برگزاری انتخابات هئیت مدیره شرکت تعاونی مسکن کارکنان سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب گفت: این انتخابات امروز 20 بهمن ماه 98 از ساعت 16 با انتخاب رئیس مجمع،نائب رئیس،منشی و ناظرین شروع و با استقبال بسیار خوب سهامداران تا به این لحظه برگزار شده است.

وی تعداد واجدین شرایط در این انتخابات را 3 هزار و 200 نفر عنوان کرد و افزود: انتخابات تا ساعت 21 امشب ادامه دارد و در صورت استقبال سهامداران با نظر هیئت رئیسه تمدید خواهد شد.

طیبی خاطر نشان کرد: پس از پایان رأی گیری شمارش آرا شروع خواهد شد این امر تا نیمه شب و ساعت یک به طول می انجامد.

وی در پایان از مدیرعامل شرکت سنگ آهن، فرماندار و کسانی که در برگزاری این انتخابات نقش داشتند،تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است؛ این انتخابات با حضور 7 نفر از اعضای هیئت رئیسه،ناظرین،اتاق تعاون،نیروی انتظامی،پرسنل انتظامات و کاربران انجام گرفته است.

خبر: ن.رادمنش

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “تب و تاب انتخابات هئیت مدیره شرکت تعاونی مسکن کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق + تصاویر”

  • انشالله که خیرباشه .و هیات مدیره جدید با همراهی عالی مدیرعامل محترم به داد دل کارگرانی برسند که بدلایل مختلف حتی یک وجب از زمین هایی که از زمان تاسیس تعاونی مسکن دریافت نکردن و حتی اجاره نشین هستن ولی برخی از اعضای هیات مدیره سابق خانه های آنچنانی در پردیس و شهرهای دیگر از آن خود کردند و …

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده